Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ І МЕТОДИЧНІ ПОРАДИ

Міністерство освіти і науки України

Тернопільський національний економічний університет

Факультет обліку і аудиту

 

Методичні поради і завдання

 

Для виконання контрольних робіт

З курсу

“Управлінський облік”

 

 

Для студентів, які навчаються за напрямом підготовки

Облік і аудит” заочної форми навчання

 

Затверджено на засіданні кафедри обліку у виробничій сфері.

Протокол № 10 від 30 грудня 2010 р.

 

 

Тернопіль ТНЕУ – 2010


Методичні поради і завдання для виконання контрольних робіт з курсу “Управлінський облік” для студентів, які навчаються за напрямом підготовки 6.030509 “Облік і аудит” заочної форми навчання /Укл. З.В. Задорожний, І.Є. Давидович, Л.Г.Семеген. – Тернопіль, ТНЕУ, 2010. – 52 с.

Укладачі: д.е.н., проф. З.В. Задорожний,

К.е.н., доцент І.Є. Давидович,

Викладач Л.Г. Семеген.

 

Відповідальний за випуск: д. е. н., професор Я. Д. Крупка

 

 

Рекомендовано до видання науково-методичною комісією зі спеціальності “Облік і аудит”

 

Протокол № 5 від 13січня 2010 р.

 


І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ І МЕТОДИЧНІ ПОРАДИ

Курс „Управлінський облік” відіграє значну роль у підготовці бакалаврів високої кваліфікації за спеціальністю „Облік і аудит”. Він належить до нормативних дисциплін з циклу професійної підготовки студента.

Управлінський облік має за мету навчити студентів як його теоретичних основ, так і вирішення конкретних практичних завдань.

Для поглибленого засвоєння окремих теоретичних положень та набуття навиків практичної діяльності навчальним планом напряму підготовки „Облік і аудит” для студентів заочної форми навчання передбачено виконання контрольної роботи з даної дисципліни.

З метою забезпечення максимальної її індивідуалізації контрольна робота виконується за варіантами, які встановлюються згідно з порядковим номером студента у журналі своєї академічної групи. Можливе уточнення номера варіанта стосовно тієї чи іншої академічної групи. При цьому номер варіанта вказує викладач на одному із занять в період настановної сесії студентів.

Кожен варіант передбачає висвітлення одного теоретичного питання, відповідей на тестові завдання та розв’язок практичного завдання. Усі вони є однозначними за складністю поставлених завдань.

В процесі підготовки відповіді на теоретичне питання необхідно використати якнайбільше рекомендованих літературних джерел, даючи при цьому в текстовій частині на них необхідні посилання.

Перш ніж вказати відповідь на тестові запитання, слід пам’ятати про те, що вірна відповідь є лише одна.

Розв’язок практичного завдання вимагає від студента не лише його кінцевої відповіді, але й необхідного коментування проміжних результатів та опису методики їх вирішення у суворій логічній послідовності.

Після завершення виконання контрольної роботи необхідно подати список використаних нормативних актів (законів, положень), інструктивних матеріалів, учбової, навчальної та монографічної літератури, матеріалів періодичних видань.



Читайте також:

  1. I. Загальні збори АТ
  2. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  3. I. Загальні положення
  4. II. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ.
  5. II. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  6. III. Вправи з початкового положення стоячи.
  7. V. ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЇХ ВИКОНАННЯ
  8. VIІ. Короткі методичні вказівки до роботи студентів на практичному занятті
  9. XXXIII. ЗАГАЛЬНІ ПРОФЕСІЇ (У ВСІХ ГАЛУЗЯХ ГОСПОДАРСТВА)
  10. А) загальні критерії
  11. Білковий обмін: загальні відомості
  12. Білорусь. Характеристика положення та господарства країни.




Переглядів: 378

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Перелік практичних навичок і умінь | Розподіл завдань між студентами

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.