Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Розподіл завдань між студентами

Для виконання контрольної роботи

№ варіанту № питання №№ тестових завдань № задачі
35,70,105,140,175
34,69,104,139,174
33,68,103,138,173
32,67,102,137,172
31,66,101,136,171
30,65,100,135,170
29,64,99,134,169
28,63,98,133,168
27,62,97,132,167
26,61,95,131,166
25,60,96,130,165
24,59,94,129,164
23,57,93,128,163
22,58,92,127,162
21,56,91,126,161
20,55,90,125,160
19,54,89,124,159
18,53,88,123,158
17,52,87,121,157
16,51,86,122,156
15,50,85,120,155
14,49,84,119,154
13,48,83,118,153
12,47,82,117,152
11,46,81,116,151
10,45,80,115,150
9,44,79,114,149
8,43,78,112,148
7,42,77,113,147
6,41,76,111,146
5,40,75,110,145
4,39,74,109,144
3,38,73,108,143
2,37,72,107,142
1,36,71,106,141

ІІ. ТЕМАТИКА КОНТРОЛЬНИХ ЗАВДАНЬ


Читайте також:

  1. I. Доповнення до параграфу про точкову оцінку параметрів розподілу
  2. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  3. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  4. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  5. III. Повідомлення теми і завдань уроку
  6. III. Повідомлення теми і завдань уроку.
  7. III. Повідомлення теми і завдань уроку.
  8. IV. Повідомлення теми і завдань уроку.
  9. IV. Повідомлення теми і завдань уроку.
  10. IV. Повідомлення теми і завдань уроку.
  11. IV. Повідомлення теми і завдань уроку.
  12. IV. Повідомлення теми та завдань уроку.




Переглядів: 353

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ І МЕТОДИЧНІ ПОРАДИ | Перелік теоретичних питань

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.