МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Задача №9Визначити вартість електровоза ВЛ8 витратним методом (без ПДВ). Електровоз, що оцінюється, знаходиться в справному технічному стані. Тому що електровоз ВЛ8 знятий з виробництва, як вартість заміщення виступає ціна нового електровоза ДЭ1: 12102000 грн. із ПДВ. Вартість ліквідації електровоза ВЛ8 досягає 81000 грн. без ПДВ. Функціональний знос об'єкта оцінки в порівнянні з базовим аналогом визначається як показник недовикористання за розрахунковою продуктивністю одиниці рухомого складу. Коефіцієнт гальмування (Чилтона) дорівнює 0,75. Технічні параметри електровозів представлені в таблиці: Таблиця 20 Характеристика електровозів
Вихідні данні за варіантами наведено в таблиці: Таблиця 21 Характеристика електровозів
Розрахунковий добовий пробіг для електровоза ВЛ8 складає 390 км, а для електровоза ДЭ1 433 км. Для оцінки зносу використовується метод стадії ремонтного циклу. Призначений ресурс Електровоза ВЛ8 складає 3960 тис. км пробігу. По системі планово-попереджувальних ремонтів електровоз проходить капітальний ремонт в обсязі КР1 з міжремонтним ресурсом 660 тис. км і в обсязі КР2 з ресурсом 1980 тис. км. Методичні вказівки: Для розрахунку продуктивності за допомогою тягового розрахунку за технічними параметрами електровозів визначається маса потяга брутто. Маса потягу визначається за формулою:
, (33)
де - сила тяги локомотива, кГс; - маса локомотива, т; - питомий опір електровоза, кГс/т; - питомий опір вагонів, кГс/т; - величина керівного підйому, о/оо. Питомі опори електровоза і вагонів визначаються за формулами:
, (34) , (35)
де - швидкість на розрахунковому підйомі; - осьове навантаження (приймається 22,5 т/вісь). Розрахункова продуктивність електровозів визначається як добуток розрахункового середньодобового пробігу і розрахункової маси потяга брутто. Коефіцієнт придатності, що враховує моральний знос електровоза ВЛ8 у порівнянні з електровозом ДЕ1 визначається за формулою:
, (36)
де - розрахункова продуктивність електровоза ВЛ8 (за паспортними даними і типовими умовами експлуатації), тис. т-км брутто в добу; - розрахункова продуктивність електровоза ДЭ1, тис. т-км брутто в добу; - коефіцієнт гальмування ціни (Чилтона). Залишкова вартість заміщення електровоза ВЛ8 за методом стадії ремонтного циклу визначається за формулою:
, (37)
де - залишкова вартість заміщення оцінюваного електровоза (витратний підхід); - вартість нового електровоза ДЭ1 без ПДВ; - коефіцієнт придатності, що враховує моральний знос електровоза ВЛ8 у порівнянні з електровозом ДЭ1; -загальна вартість капітальних ремонтів за системою планово-попереджувальних ремонтів (у цінах на дату оцінки), грн.; - призначений ресурс пробігу для електровоза ВЛ8; - фактичний пробіг оцінюваного електровоза з початку експлуатації; -загальна вартість виконаних капітальних ремонтів (у цінах на дату оцінки), грн.; - вартість ліквідації оцінюваного електровоза, грн. Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|