Змістовий модуль 3.
Організація і контроль маркетингової діяльності підприємства
Тема 8. Організація маркетингової діяльності підприємства
8.1. Організація маркетингу підприємства.
8.2. Види організаційних структур служби маркетингу і їх характеристика.
8.3. Положення про службу маркетингу і характеристика його розділів.
8.4. Кадрове забезпечення служби маркетингу.
Навчальні цілі:
· визначити основні аспекти організації маркетингової діяльності підприємства;
· виділити основні етапи створення відділу маркетингу у підприємстві;
· охарактеризувати види організаційних структур служби маркетингу;
· висвітлити переваги і недоліки різних видів організаційних структур служби маркетингу;
· визначити основні розділи положення про службу маркетингу;
· розглянути кадрове забезпечення служби маркетингу.
Читайте також: - III. КРИТЕРІЇ ДОПУСКУ ДО СКЛАДАННЯ ПІДСУМКОВОГО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ (ЕКЗАМЕНУ).
- V міні – модуль
- Блок (модуль) 1
- Високочастотні перетворювачі модульної структури
- Відповідність підсумкових модульних рейтингових оцінок у балах оцінкам за шкалою ECTS та національною шкалою
- Відповідність поточної семестрової модульної рейтингової оцінки в балах оцінці за національною шкалою
- ДО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ № 1
- ДО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ № 1
- ДО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ № 1
- ДО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ № 2
- ДО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ № 2
- ДО МОДУЛЬНОЇ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ № 1
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|