МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Мета, організація й види розбору пожежТема 27 Аналіз бойових дій підрозділів ОРС цивільного захисту ЛЕКЦІЯ ПОЖЕЖНА ТАКТИКА ТА ТАКТИКА ПІДРОЗДІЛІВ ОРС
Заняття 27.1. Вивчення пожеж та аналіз бойових дій підрозділів оперативно-рятувальної служби цивільного захисту.. Навчально-виховна мета:
-вивчити та розібрати з курсантами та магістрами поняття сутності процесу розбору пожеж, основні принципи і методи проведення занять з вивчення пожеж, та їх роль у підготовці високо кваліфікованого працівника підрозділів оперативно-рятувальних сил; - виховання у курсантів та магістрів почуття патріотизму, гордості за обрану професію, почуття високої відповідальності перед суспільством, дотримання дисципліни та законності.
Матеріально-методичне забезпечення: мультимедійний проектор.
Послідовність проведення заняття: I. Вступна частина – 5 хв. II. Ознайомлення курсантів з темою та метою лекції – 5 хв. III. Викладання навчального матеріалу – 60 хв.
Питання: 1. Мета, організація й види розбору пожеж 2. Підготовка керівника до розбору пожежі 3. Порядок і методика розбору пожеж 4. Аналіз бойових дій пожежних підрозділів
IV. Відповіді на запитання курсантів – 5хв. V. Заключна частина (підведення підсумків заняття та видача завдання на самопідготовку) – 5 хв.
Література:
1. П.П. Клюс, В.Г, Палюх, А.С. Пустовой, Ю.М. Сенчихін Ю.М., В.В. Сировой. Пожежна тактика. – Х.: Основа, 1998. 2. Клюс П.П., Палюх В.Г. Тактична підготовка особового складу пожежно охорони. Навч. посібник. - X.; Основа, 1995. 3. Вказівка по тактичній підготовці начальницького складу ДПО МВС України 31. 12. 99. 3 12/2/3410 4. Наказ МНС 27.11.03. № 455 „ Про затвердження тимчасової настанови з організації професійної підготовки працівників органів управління та підрозділів МНС України
Розбір пожежі організують і проводять, щоб проаналізувати: - протипожежний стан об'єкта, на якому відбулася пожежа, і його оперативно-тактичні особливості, причини виникнення й особливості розвитку пожежі; - бойові дії пожежних підрозділів, ДПФ, робітників та службовців по гасінню пожежі; - якість несення служби й рівень бойової підготовки пожежних частин гарнізону; - позитивні сторони й недоліки в організації й проведенні пожежно-профілактичної роботи на об'єкті й керівництві гасінням пожежі; - результативність застосування нових способів і прийомів гасіння, використання вогнегасних засобів, пожежної техніки й засобів зв'язку; - випадкові обставини і явища, що виникли при розвитку й гасінні пожежі, і їхньої причини; - ступінь дотримання вимог безпеки праці. Отримані результати необхідні для розробки заходів, спрямованих на попередження пожеж на аналогічних об'єктах, усунення недоліків, що мали місце в організації служби, бойової підготовки й гасінні пожежі, і поширення позитивного досвіду роботи. Розбір пожеж планують і проводять у службовий час у години, відведені на службову й бойову підготовку, або іншим часом , по розсуду начальника гарнізону, загону або частини, при особливо складних і характерних пожежах після їхнього дослідження, а також у планові години на заняттях у школах підвищення оперативної майстерності й пожежно-технічних навчальних закладів. Порядок, час і місце розбору пожежі визначають начальники апарата, гарнізону пожежно-рятувальної служби, загонів і частин. Розрізняють наступні організаційні форми розбору пожеж: - розбір пожеж, що виникли в гарнізоні, після їхніх досліджень - окремо з начальницьким складом гарнізону (загону, частини); - розбір пожеж, що виникли в інших гарнізонах, - з начальницьким складом гарнізону, слухачами навчальних закладів (по описах, оглядах, інформаційних листах і т.п. ); - розбір пожеж з особовим складом чергових караулів, що приймали участь у їхньому гасінні. Всі пожежі, що виникли в районі виїзду пожежної частини, повинні бути розібрані в найближчий час після гасіння із усім особовим складом чергових караулів. Періодичність і строки розбору пожеж з начальницьким складом гарнізонів пожежно-рятувальної служби, штабів пожежогасіння й апаратів ГУМНС, МУМНС,РВМНС загонів і частин визначаються відповідними вказівками й інструкціями МНС України. Розбір пожеж, що виникли в даному гарнізоні, з начальницьким складом гарнізону пожежно-рятувальної служби проводять особи, їх що досліджували, під керівництвом старших начальників , а розбір пожеж, що виникли в інших гарнізонах, - старші начальники або відповідальні працівники з їхнього доручення. Розбір пожеж з особовим складом чергових караулів, що приймали участь у їхньому гасінні, проводять начальники караулів або особи, що очолювали караул на даній пожежі, під керівництвом начальника частини або його заступника, а з особовим складом інших караулів - начальник частини або його заступник. Значення розбору пожеж полягає й у тім, що за допомогою цього виду ПТП установлюється спільність поглядів начальницькому складу пожежно-рятувальної служби на питання організації й проведення пожежно-профілактичної роботи, а також організації й бойової роботи з гасіння пожеж. Тому розбори пожеж не можна розглядати як епізодичну форму навчання начальницького й усього особового складу пожежно-рятувальної служби; їх караулів здійснювати планово й безупинно. У цій роботі повинен брати участь весь начальницький склад апаратів, гарнізонів і підрозділів пожежно-рятувальної служби.
Читайте також:
|
||||||||
|