МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Етап 5. Відбір і вивчення екскурсійних об’єктівВикористовуючи методику відбору екскурсійних об’єктів, розглянуту на лекціях, студенти відбирають екскурсійні об’єкти, характеризують їх за змістом, за функціональним призначенням, за ступенем збереженості і проводять багатовимірну оцінку екскурсійних об’єктів. Наприкінці в залежності від результатів оцінки студенти повинні відібрати 15-20 екскурсійних об’єктів (для оглядової екскурсії!) та 10-12 (для тематичної!) на яких будуть ґрунтуватися підтеми екскурсії і викладатися додатковий матеріал, окреслюється основний зміст розповіді та назви підтем. Відбір об’єктів закінчується складанням картки об’єкту за планом, який поданий нище. КАРТКА ОБ’ЄКТА №______ 1) найменування об’єкта (первісне й сучасне), а також назва, під якою пам’ятник відомий серед місцевих жителів; 2) історична подія, з якою пов’язаний об’єкт, дата події; 3) місцезнаходження об’єкта, його поштова адреса, під’їзд і підхід до нього; 4) опис об’єкта (автор, дата спорудження, з яких матеріалів виготовлений, текст меморіального напису, особливості); 5) джерело відомостей про пам’ятник (література, де описаний об’єкт і події, пов’язані з ним, архівні дані, усні перекази); 6) збереженість об’єкта (стан об’єкта й прилеглої території, дата останнього ремонту, реставрації); 7) в яких екскурсіях пам’ятник використовується; 9) дата складання картки, прізвище й посада укладача; 10) додаткові дані (при необхідності) До картки обов’язково прикріплюються фотографії об'єкта в його нинішньому й колишньому видах. На основі лекційного матеріалу щодо структури і вигляду картки об’єкту кожний студент складає картки для всіх об’єктів по підтемі (Додаток А).
Етап 6. Складання маршруту екскурсії Студенти на основі лекційного матеріалу спочатку обирають один з варіантів складання маршруту – хронологічний, тематичний, тематико-хронологічний. Після, використовуючи картографічний матеріал та методичні вимоги до екскурсійних маршрутів розробляють 2 варіанти маршруту (основний і додатковий) екскурсії і складають їх схеми (Додаток Б).
Читайте також:
|
||||||||
|