МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
КОНТРОЛЬНІ ПИТАННЯЩо таке інфраструктура товарного ринку? Які елементи інфраструктури товарного ринку ви знаєте? Охарактеризуйте кожен елемент інфраструктури товарного ринку в сучасних умовах. Які функції виконує інфраструктура товарного ринку? Які умови склалися для розвитку інфраструктури товарного ринку в Україні? Охарактеризуйте нові тенденції в розвитку інфраструктури товарного ринку? У чому роль і місце біржової торгівлі в інфраструктурі товарного ринку? У чому особливість таких елементів інфраструктури, як: аукціони, виставки і ярмарки? Яка роль організацій інфраструктури в розвитку товарного ринку? Які тенденції намітилися в розвитку підприємств торгівлі?
Тести й завдання для самостійної роботи:
1. Ярмарок – це: 1. Публічний продаж товарів, що володіють специфічними властивостями. 2. Особливий ринок, створений у визначеному місці. 3. Тимчасовий , періодично організований торг, на якому промислові та торгівельні підприємства, фізичні та юридичні особи здійснюють купівлю-продаж товарів. 2. Основна мета ярмаркових торгів: 1. Оптовий продаж товарів. 2. Укладання договорів і контрактів між продавцем і покупцями. 3. Усі наведені відповіді. 3. Предметом діяльності ярмарки є: 1. Послуги щодо укладання угод. 2. Удосконалювання процесу оптової торгівлі. 3. Інформація про кон'юнктуру ринку. 4. Організація реклами. 5. Усі наведені відповіді. Яка мета виставки – продажу? 1. Демонстрація і представлення, з наступною реалізацією нових видів продукції. 2. Підготовка новітньої інформації про товари-новинки. 3. Створення умов для встановлення ділових контактів з потенційними покупцями. Які фактори сприяють успіху виставки для учасника? 1. Власний товар повинен відповідати темі виставки. 2. Присутність товару в переліку товарів організатора виставки. 3. Орієнтація на цільові групи. 4. Усі приведені відповіді. 6. Об'єктами аукціонної торгівлі є: 1. Товари повсякденного попиту. 2. Товари пасивного попиту. 3. Товари з унікальними властивостями. 4. Товари імпульсивного попиту. 5. Усі перераховані товари. 7. Аукціони – це: 1. Публічний продаж, підчас якого товар купується особою, що запропонувала за нього найвищу ціну. 2. Це особливі ринки, створені у визначених місцях, для продажу з публічного торгу товарів, що володіють специфічними властивостями, у заздалегідь обумовлений час. 3. Усі наведені відповіді. Читайте також:
|
||||||||
|