Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Функції інфраструктури товарного ринку в економіці України

 

 

Функції інфраструктури ринку:

• полегшення учасникам ринку реалізації їх інтересів;

• підвищення оперативності та ефективності роботи ринкових суб'єктів на основі спеціалізації окремих суб'єктів економіки і видів діяльності;

• організаційне оформлення ринкових відносин;

• полегшення форм юридичного й економічного контролю, державного і суспільного регулювання ділової практики.

Продуктом інфраструктури є посередницька послуга. Послуга - це особливий товар, який існує лише на момент його виробництва. Надаючи різні посередницькі послуги підприємствам і домогосподарствам, організації інфраструктури виконують такі важливі функції:

Ø Доведення товару до безпосереднього споживача. Інститути інфраструктури допомагають товару знайти свого споживача. Важливо організувати виробництво продукції, і не менш важливо забезпечити її реалізацію.

Ø Забезпечення зворотного зв'язку між виробництвом і споживанням. Інфраструктура відчуває на собі вплив як виробника (пропозиція товару), так і споживача (попит на нього). Аналізуючи просування того або іншого товару на ринку, посередник може виявити тенденції, що дозволить краще орієнтувати виробництво на інтереси споживачів.

Ø Перерозподіл ресурсів між різними галузями і всередині них. Ця функція забезпечується як через переорієнтацію на випуск нової продукції, так і через обслуговування ринку цінних паперів. Непостійний курс акцій приводить до переміщення капіталів з однієї галузі в іншу, підтримуючи тим самим певний рівень пропорційності в розвитку економіки.

Ø Акумуляція тимчасово вільних засобів, регулювання грошового обігу. Банківські установи інфраструктури ринку, зайняті кредитним підприємництвом, здійснюють мобілізацію вільних засобів населення і підприємств. У результаті формується ринок грошей, розширяються інвестиційні можливості підприємств, швидшає товарообмін. Крім того, через зміну ставки банківського відсотка фінансово-кредитні установи можуть впливати на структуру інвестицій, забезпечуючи їх перерозподіл між областями, прискорюючи або уповільнюючи темпи економічного зростання.

Інститути інфраструктури займаються наданням посередницьких послуг у галузі інвестування, страхування різних сторін господарської діяльності, проводять довірчі операції. Інфраструктура використовується при макроекономічному регулюванні, з її допомогою держава скоює антиінфляційні заходи, політику зайнятості й т.ін.

Можна зробити висновок, що економічна інфраструктура впливає на функціонування економічної системи в цілому. Особливе значення при цьому має проглядання безпосередніх економічних функцій ринку.

Суб'єкти інфраструктури товарного ринку виконують такі важливі функції, як упаковка, розфасовка, зберігання товарів на складах, у холодильниках, визначення оптимальних об'ємів поставки, транспортування і доставка продукції та інформаційне забезпечення просування товарів від виробників до споживачів. За багатьма позиціями рівень розвитку інфраструктури товарних ринків в Україні в цілому й в регіонах не відповідає умовам вільного руху товарів. Як було вказано вище, під час здійснення реформ порушилися процес руху товару і зв'язків, які існували між господарськими партнерами, зросли витрати, ціни і об'єми нераціональних перевезень, порушилася система оптової торгівлі. Розвиток сучасної інфраструктури торгівлі стримується з багатьох причин об'єктивного і суб'єктивного характеру - брак фінансових ресурсів, неприйнятна система кредитування, відсутність узгодженості в роботі торгових і транспортних організацій, недолік складських площ, відсутність у регіонах чітких стратегій щодо формування структури роздрібної і оптової торгівлі та ін.

Певна увага сьогодні повинна бути надана корпоративному управлінню торговими підприємствами. Йдеться про таку модель ведення господарської діяльності, яка покликана забезпечити найефективніший вираз інтересів власників, керівників (менеджерів) і найманого персоналу. Особливістю цієї форми управління торгівлею є прагнення втягнути в корпоративні інтереси також покупців, зробити їх постійними відвідувачами підприємств даної корпорації. З цією метою для постійних контингентів покупців вводять пластикові картки (які служать зручною формою розрахунків) і передбачають різного роду знижки і бонуси.

Корпоративні магазини використовують добре організований менеджмент, керуються в торговій діяльності даними маркетингу, добиваються ефективної організації роботи, економії витрат обігу і високого рівня обслуговування покупців.

 


Читайте також:

  1. Http://www.minjust.gov.ua Міністерство юстиції України
  2. I етап. Аналіз впливу типів ринку на цінову політику.
  3. I. Флот древньої України
  4. II. Флот княжої України-Руси
  5. III. Аналіз ринку
  6. III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
  7. III. Козацький флот України
  8. III. Процедура встановлення категорій об’єктам туристичної інфраструктури
  9. IV розділ. Сегментація ринку та вибір цільового сегменту
  10. IV. КУЛЬТУРА УКРАЇНИ XVI-XVIII ст.
  11. IV. КУЛЬТУРА УКРАЇНИ XVI-XVIII ст.
  12. IV. Оцінка привабливості стратегічних зон господарювання підприємства на ринку.




Переглядів: 395

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розрізняють зовнішню і внутрішню торгівлю. | КОНТРОЛЬНІ ПИТАННЯ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.