Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Практичне заняття 1

До друку дозволяю

Проректор О.Г. Романовський

А.І. Яковлєв

С. О. Васильцова

 

 

МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ

до виконання практичних завдань

з дисципліни

Проектний аналіз

для студентів усіх форм навчання спеціальності

6.030504 – «Економіка підприємства»

 

Затверджено

редакційно-видавничою

радою НТУ «НТУ»,

протокол № 1 від

04.06.2014 р.

 

 

Харків

НТУ «ХПІ»

2015

Методичні вказівки до виконання практичних завдань з курсу Проектний аналіз для студентів усіх форм навчання спеціальності 6.030504 – Економіка підприємства / Уклад. А.І. Яковлєв, С.О. Васильцова

– Харків: НТУ «ХПІ», 2015. – 60с.

 

 

Укладачі: А.І. Яковлєв, С.О. Васильцова

 

Рецензент: проф. Ларка М.І.

 

Кафедра економіки і маркетингу


 
 


Вступ

Ці методичні вказівки призначені для студентів усіх форм навчання з спеціальності 6.030504 “Економіка підприємств” для підготовки до практичних і семінарських занять з курсу “Проектний аналіз”.

Метою їх є надання допомоги студентам у вивченні теоретичних аспектів обґрунтування доцільності прийняття та впровадження окремих альтернативних проектів в умовах обмеженості ресурсів. Методичні вказівки складено відповідно до робочої програми курсу і відтворюють її архітектуру.

Метою викладання дисципліни "Проектний аналіз" є формування системи знань з методології аналізу проектних рішень, розробки та обґрунтування проектів для задоволення суспільних та особистих потреб в умовах обмеженості ресурсів.

Предметом курсу є вивчення методів та інструментарію аналізу проектних рішень.

Вивчення курсу "Проектний аналіз" повинно забезпечити підготовку студентів спеціальності 6.050107 для майбутньої самостійної практичної роботи на підприємствах та інших суб’єктів підприємства на основі опанування наукових підходів до вирішення економічних проблем з розробки оптимального проекту, документально оформленого, та визначення умов його успішної реалізації.

Вивчення дисципліни передбачає розв’язання таких завдань:

· освоєння основних концепцій, понять, методів і підходів, що використовуються у світовій практиці при аналізі проектних рішень;

· набуття навичок використання інструментарію проектного аналізу, порівняння та обґрунтування вибору проектів, оцінювання проектів щодо маркетингової технології, екологічної, соціальної та інституціональної життєздатності, фінансової та економічної привабливості.

Основні навики, які студенти повинні отримати під час вивчення дисципліни:

· розуміти сутність інвестиційного проекту та необхідність проектного аналізу;

· уміти дати характеристику життєвому циклу проекту, його фазам та стадіям;

· здобути глибокі теоретичні знання з питань сучасної методології проектного аналізу;

· знати інструментарій проектного аналізу й методи його застосування на практиці;

· мати уявлення про засоби підготовки та реалізації інвестиційних проектів і механізмів управління ними;

· виробити навички оцінення різних аспектів проекту на всіх стадіях розвитку його життєвого циклу проекту;

· мати системне уявлення про методи оцінки проектів, способи і засоби залучення ресурсів для їх реалізації та механізмів управління ними;

· вміти використовувати методичні підходи та інструментарій проведення фінансового аналізу підприємства-проектанта.

На основі роботи з рекомендованою літературою студенти мають можливість самостійно підготуватися до іспиту (заліку).


Практичне заняття 1


Читайте також:

  1. II. Навчальні цілі заняття
  2. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  3. III. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  4. IV етап. Практичне застосування одержаних даних.
  5. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  6. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  7. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  8. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  9. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  10. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  11. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  12. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ




Переглядів: 228

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Концепція проекту

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.