Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Концепція проекту

Завдання 1. Проведіть класифікацію за різними ознаками таких проектів:

· створення фабрики з виготовлення гіпсокартону у Харківській області спільно з партнером із Польщі;

· розробка газового середовища у Харківській області та експорт газу;

· будівництво нового терміналу в Одеському порті;

· перехід на двенадцяти бальну систему у середніх навчальних закладах;

· модернізація станочного парку на великому підприємстві.

Завдання 2. Аналіз організаційної структури підприємства, яке створюється в межах проекту розвідки Запорізького титано-магнієвого комбінату, акції якого Ви мали придбати, засвідчив, що принцип єдності стосовно цілей порушено: керівництво комбінату не має чітко сформульованої мети проекту. Існує п’ять варіантів цілей:

а) організація промислового виробництва полікристалічного кремнію для задоволення потреб вітчизняних і зарубіжних споживачів;

б) задовільнання потреб у кремнії та його сполуках для мікроелектроніки, потужної електротехніки і сонячної енергетики в різних країнах світу;

в) отримання 5,2 млн дол. прибутку щороку від реалізації полікремнію;

г) виробництво 250 т полікремнію на рік;

д) використання виробничих потужностей комбінату для забезпечення зайнятості персоналу.

Потрібно:обрати мету, уточнити та структурувати її так, аби різним учасникам проекту було зрозуміло, які результати вони отримають у разі реалізації проекту.

Завдання 3. Розглядається проект будівництва спортивного клубу поблизу житлового масиву. На підставі власних обмежень і можливих передбачень щодо даного проекту визначте та опишіть:

· мету проекту;

· його основні ознаки;

· можливі економічно залежні проекти (взаємовиключаючі, умовні, заміщуючі, синергічні);

· незалежні проекти;

· зовнішнє та внутрішнє середовище (з обґрунтуванням впливу оточення на проект і навпаки, – останнього на елементи системи);

· учасників проекту з визначенням їх інтересів і функцій при підготовці та реалізації проекту.

 

Контрольні питання

1. Розкрийте зміст поняття “проект”.

2. Якими основними ознаками характеризується проект?

3. У чому полягають особливості проекту як системи?

4. Наведіть різні визначення проекту та дайте їхню порівняльну характеристику. Яке визначення на Вашу думку є найповнішим?

5. Розкрийте сутність інвестиційного проекту. Чи усі проекти є інвестиційними?

6. Схарактеризуйте основні ознаки проекту.

7. Дайте визначення мети проекту.

8. Обґрунтуйте необхідність застосування класифікації проектів та охарактеризуйте основні напрямки класифікації проектів.

9. Що таке оточення проекту? Як впливає оточення на реалізацію проекту?

10. Визначте та схарактеризуйте чинники зовнішнього середовища, що безпосередньо впливають на проект.

11. Охарактеризуйте основних учасників проекту.

 

Тести

1. Проект як система діяльності існує:

а) стільки часу, скільки його потрібно для одержання кінцевого результату;

б) протягом певного часу, потрібного на його ТЕО;

в) протягом часу, визначеного інвесторами.

2. Поняття «проект» розуміють як:

а) комплекс взаємопов’язаних заходів, спрямованих на досягнення соціально-економічних результатів протягом усього часу реалізації даного проекту;

б) дії окремого підприємства з розробки та впровадження, визначеної програми впровадження та розробки деякого виду продукції для підвищення своєї конкурентоспроможності;

в) одноразовий комплекс взаємопов’язаних заходів, спрямований на задоволення визначеної потреби шляхом досягнення конкретних результатів при встановленому матеріальному забезпеченні з чітко заданими цілями протягом певного періоду;

г) комплекс заходів, спрямований на роз’язання соціальних програм, які мають вирішальне значення для розвітку даного регіона;

д) одноразовий комплекс взаємопов’язаних заходів, спрямований на досягнення конкретних результатів при встановленому матеріальному забезпеченні з чітко визначеними цілями протягом заданого періоду.

3. Бажаний та доведений результат, який досягнуто в межах певного строку за заданих умов реалізації проекту, це є:

а) мета проекту;

б) місія проекту;

в) результат проекту.

4. За масштабом проекти класифікують на:

а) проект, програма, система;

б) малі, середні, мегапроекти;

в) короткострокові, середньострокові, мегапроекти;

г) прості та складні;

д) мультипроекти, монопроекти.

5. Макросередовище проекту – це:

а) законодавча база країни;

б) зовнішнє середовище;

в) податкова політика держави, в якій здійснюється проект;

г) демографічні, економічні, природні, політичні чинники, а також фактори науково-технічного прогресу і культурного середовища.

 

Практичні заняття 2 – 4


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. V. Робоче проектування та авторський нагляд.
  3. VII. Етап проектування
  4. VII. Етап проектування
  5. Абстрактна небезпека і концепція допустимого ризику.
  6. Автоматизація проектування напівзамовлених ВІС.
  7. Актуальність проекту
  8. Актуальність проекту
  9. Актуальність проекту
  10. Аналіз бюджетних запитів і розробка проекту Державного бюджету України.
  11. Аналіз вихідних даних і постановка задач на курсове проектування
  12. Аналіз існуючих виробів та визначення завдань проекту




Переглядів: 492

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Практичне заняття 1 | ЖИТТЄВИЙ ЦИКЛ ПРОЕКТУ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.