По особливому приводі, наприклад, переїзд у нову квартиру, ремонт
Корисність покупки
Зручність і престиж
Статус споживача
Нові покупці
Ступінь використання
Низька
Прихильність до торговельної марки
Відсутня
Готовність до здійснення покупки
Частково інформовані й мають бажання купити
Засіб спонукання до здійснення покупки
Якість і ексклюзивність товару
Психографічна сегментація
Соціальний клас
Верхній шар середній і нижній шар вищого
Стиль життя
Насичений, але впорядкований
Тип особистості
Імпульсивний, авторитарний
Таблиця Ж.3 (Приклад 2)
Сегментування ринку тоніків і лосьонів для особи за критерієм "рівень доходів", визначено 4 основних сегменти (Київська область):
Сегмент
Профіль
1. Сегмент покупців з доходом на 1 члена родини від 1 до 2 тис. грн. Що надає перевагу використанню лосьону без змісту спирту й з натуральними інгредієнтами.
Самий численний сегмент, до нього ставляться 46% об'єктів вибірки. Вік покупців у сегменті до 50 років. При виборі лосьону його ціна грає не найважливішу роль. Сегмент становлять 24% працюючих людей і 18% учнів (переважно у ВНЗ)
2. Сегмент покупців з доходом на 1 члена родини від 500 до 1000 грн. Що надає перевагу використанню лосьону без змісту спирту й з натуральними інгредієнтами.
Другий по величині сегмент, до нього ставляться 28% об'єктів вибірки. Вік споживачів у сегменті від 21 до 50 років, переважно від 41 до 50.
3. Сегмент покупців з доходом на 1 члена родини більше 2 тис. грн. Що надає перевагу використанню лосьону без змісту спирту й з натуральними інгредієнтами.
Кількісно сегмент становить 16% усього ринку. За віком сегмент досить різноманітний, але переважають покупці старше 30 років.
4. Сегмент покупців з доходом на 1 члена родини менш 500 грн. Що надає перевагу використанню лосьону без змісту спирту й з натуральними інгредієнтами.
Нечисленний сегмент. Кількісно становить 2%. Вік покупців у сегменті старше 50 років.