Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Підрозділ 3

Таблиця Ж.2 (Приклад 1)

Студія меблів "ZETA STІLE" (Росія, м. Новокузнецьк), обраний один цільовий сегмент ринку. Профіль цільової аудиторії:

Признак Характеристика
Географічна сегментація
Регіон Кемеровська обл., м. Новокузнецьк
Клімат Різко-континентальний
Населення міста 576 тис. чол....
Демографічна сегментація
Вік від 27 до 55
Стать жіночій, чоловічій
Склад родини Родини з дітьми середнього віку
Рід занять Домогосподарки, власники невеликого приватного бізнесу
Освіта Вища або неповна вища
Доход Від 15000 рублів на місяць
Поведінкова сегментація
Регулярність покупок По особливому приводі, наприклад, переїзд у нову квартиру, ремонт
Корисність покупки Зручність і престиж
Статус споживача Нові покупці
Ступінь використання Низька
Прихильність до торговельної марки Відсутня
Готовність до здійснення покупки Частково інформовані й мають бажання купити
Засіб спонукання до здійснення покупки Якість і ексклюзивність товару
Психографічна сегментація
Соціальний клас Верхній шар середній і нижній шар вищого
Стиль життя Насичений, але впорядкований
Тип особистості Імпульсивний, авторитарний

 

Таблиця Ж.3 (Приклад 2)

Сегментування ринку тоніків і лосьонів для особи за критерієм "рівень доходів", визначено 4 основних сегменти (Київська область):

Сегмент Профіль
1. Сегмент покупців з доходом на 1 члена родини від 1 до 2 тис. грн. Що надає перевагу використанню лосьону без змісту спирту й з натуральними інгредієнтами. Самий численний сегмент, до нього ставляться 46% об'єктів вибірки. Вік покупців у сегменті до 50 років. При виборі лосьону його ціна грає не найважливішу роль. Сегмент становлять 24% працюючих людей і 18% учнів (переважно у ВНЗ)
2. Сегмент покупців з доходом на 1 члена родини від 500 до 1000 грн. Що надає перевагу використанню лосьону без змісту спирту й з натуральними інгредієнтами. Другий по величині сегмент, до нього ставляться 28% об'єктів вибірки. Вік споживачів у сегменті від 21 до 50 років, переважно від 41 до 50.
3. Сегмент покупців з доходом на 1 члена родини більше 2 тис. грн. Що надає перевагу використанню лосьону без змісту спирту й з натуральними інгредієнтами. Кількісно сегмент становить 16% усього ринку. За віком сегмент досить різноманітний, але переважають покупці старше 30 років.
4. Сегмент покупців з доходом на 1 члена родини менш 500 грн. Що надає перевагу використанню лосьону без змісту спирту й з натуральними інгредієнтами. Нечисленний сегмент. Кількісно становить 2%. Вік покупців у сегменті старше 50 років.

Читайте також:

  1. Аварійно-рятувальні підрозділи Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту, їх призначення і склад.
  2. Аналіз бойових дій пожежних підрозділів
  3. Банк даних про випадки порушень статутних правил взаємовідносин у військовому підрозділі
  4. ВЗАЄМОВІДНОСИН У ПІДРОЗДІЛАХ
  5. Взаємодія органів слідства з підрозділами, уповноваженими здійснювати оперативно-розшукову діяльність, при розслідуванні злочинів
  6. Взаємодія підрозділів при проведенні виїзних планових та позапланових перевірок
  7. Взаємодія СВА з іншими структурними підрозділами підприємства.
  8. Взаємодія слідчого з оперативними підрозділами.
  9. Визначення структурних підрозділів, служб АП та відповідних посад
  10. Визначення структурних підрозділів, служб ТП та відповідних посад
  11. Визначення та визнання запасів в підрозділах підприємств готельно-ресторанного господарства , їх оцінка та класифікація
  12. Визначення часу початку руху частини, підрозділу із вихідного району




Переглядів: 372

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Підрозділ 1 | Підрозділ 4

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.