Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Методичні вказівки

При вивченні матеріалу цієї теми варто одержати виразне уявлення про евтектику як механічної суміші кристалів чистих компонентів і про те, що доєвтектичні і заевтектичні сплави при своєму охолодженні до лінії солідуса змінюють концентрацію компонентів у рідкому сплаві, що залишився, намагаючись до складу евтектичного сплаву.

Для одержання цієї діаграми стана, як і наступних, необхідно: а) усвідомити точки діаграми, тобто знати, що характеризує або показує кожна точка діаграми, наприклад точки К, С, N (див. рис. 1); б) усвідомити лінії діаграми стана, їхнє призначення і перетворення, що вони характеризують, наприклад лінії КСN і ЕСF (рис. 1); системи з різною концентрацією компонентів у процесі їхнього повільного охолодження з розплавленого стана до нормальної температури, наприклад, у сплавах 1-1, П-П, Ш-Ш; в) узагальнити результати аналізу перетворень, що протікають у сплавах даної системи в залежності від температури і їхньої концентрації, для чого на діаграмі стану, відповідно кожної області, зазначте фази і структурні складові сплавів.

Наприклад, область вище лінії КCN (див. рис.1), що називається лінією ліквідус, для сплаву будь-якої концентрації відповідає рідкий розчин (ж. р.).

Область ЕКСЕ відповідає кристалам компонента А+ ж. р., область З РС, кристалам компонента У+ ж. р. і т. п.; г) зробити вивід із розглянутої діаграми стану сплавів. Наприклад, з діаграми першого типу видно, що:

1) усі сплави даної системи, на відміну від чистих металів у. за винятком сплаву 1-1. що характеризує (. ) «С» (евтектичного складу), затвердівають і розплавляються в інтервалі температур;

2) температура початку кристалізації сплавів даної системи різна до залежить від їхнього складу,

3) температура кінця затвердіння (температура початку розплавлювання у всіх сплавів даної системи постійна і т. ін.

Вивчаючи цей тип діаграм, необхідно твердо усвідомити поняття евтектики - структури, одержуваної в результаті одночасного виділення кристалів обох фаз, її характерні властивості, а також структури доевтектичного і заевтекитчного сплавів.

Рисунок 1 - Діаграма стану сплавів А-В

Питання для самоконтролю

1. Накреслити діаграму стану 1 типу і дати характеристику точкам, лініям і областям діаграми. 2. Що таке евтектика? Які необхідні умови для її утворення? 3. Правило відрізків, пояснити на прикладі його застосування. 4. У чому сутність ліквації по питомій вазі? Заходи для її попередження й усунення.


Читайте також:

  1. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  2. II. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  3. V. ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЇХ ВИКОНАННЯ
  4. VIІ. Короткі методичні вказівки до роботи студентів на практичному занятті
  5. В ході аудиту фінансової звітності аудитором застосовуються методичні прийоми документального та фактичного контролю.
  6. ВКАЗІВКИ ДО ВИКОНАННЯ КОНТРОЛЬНИХ РОБІТ
  7. Вказівки до виконання контрольної роботи
  8. ВКАЗІВКИ ДО ВИКОНАННЯ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ
  9. Вказівки до виконання контрольної роботи
  10. Вказівки до виконання контрольної роботи ( РГР ).
  11. Вказівки до виконання контрольної роботи ( РГР ).
  12. Вказівки до компоновки міжповерхового Перекриття




Переглядів: 343

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 5. 3. Діаграма стана систем сплавів при відсутності взаємної розчинності компонентів у твердому стані | Тема 5. 4 Діаграма стана систем сплавів із необмеженою розчинністю компонентів у твердому стані

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.