Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Інноваційний менеджмент

Один з постулатів практичної філософії міжнародного менеджменту полягає в тому, що:

1) в сучасному світі постійним є лише одне — зміни, а відтак нововведення неминучі;

2) зміни підпорядковуються певним закономірностям і тому прогнозовані і керовані;

3) управління нововведеннями — це ключ до підтримання високого рівня конкурентоспроможності корпорації.

В умовах сегментації світового ринка і проблеми знаходження ніші, в умовах динамічної конкуренції, змістом якої в дедалі більшій степені стає науково-технічне суперництво, фірма не може розраховувати на виживання без постійного новаторства. Якщо менеджмент не готовий до сприйняття і реалізації інноваційних ідей, в тому числі і управлінських, то знижується адаптаційна здатність фірми.

Менеджмент ТНК є інноваційним, оскільки для нього характерна систематизована цілеспрямована новаторська діяльність, постійний пошук і використання можливостей створити новий продукт, послугу або нову технологію саме тоді, коли на ринку виникає потреба в них. Інноваційний менеджмент має маркетингову спрямованість. Його завдання — прогнозувати і "стимулювати" появи нових потреб, а також планувати заходи по їх задоволенню. Саме нововведення зазначається як явище, що знаходиться в сфері попиту, а не пропозиції, воно повинно змінювати цінність і корисність, які добуваються споживачем з ресурсів.

Компанія Макдональдс розглядається в теорії менеджменту як класичний приклад застосування інноваційних і маркетингових принципів у виготовленні і продажу гамбургерів. Вона зробила це одна з перших.

Компанія, передусім, розробила кінцевий продукт. Потім переглянула весь процес його виготовлення. Після цього були спроектовані і впроваджені такі інструменти і пристосування, котрі дозволили автоматизувати і синхронізувати процес заготовки компонентів: цілком однакових шматочків м'яса, цибулі, смаженої картоплі та булочок. Одноразово було проведено вивчення, ціннісних орієнтацій, тобто запитів клієнтів. Чому віддають перевагу клієнти: впевненості в якості і наявності продукту, оперативності обслуговування, абсолютній чистоті та доброзичливій атмосфері. На підставі отриманих даних в компанії були розроблені відповідні норми і положення, проведена підготовка персоналу і зроблене техніко-економічне обгрунтування. Це цілком можна назвати комплексним (системним) управлінням, що принесло успіх компанії.


Читайте також:

  1. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  2. АДМІНІСТРАТИВНА ШКОЛА МЕНЕДЖМЕНТУ (1920-1950).
  3. Адміністративний менеджмент
  4. АКТИВИ ЯК ОБ’ЄКТ ФІНАНСОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ
  5. Активи як об’єкт фінансового менеджменту
  6. Американский и японский подходы к организации менеджмента.
  7. Анализ системы управления на основе функциональной модели оценки менеджмента
  8. Аналіз зарубіжних концепцій менеджменту
  9. АНАЛІТИЧНЕ ТА КОНСАЛТИНГОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ АДМІНІСТРАТИВНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ
  10. Базові засади менеджменту
  11. Базові поняття системи менеджменту.
  12. Базові поняття системи менеджменту.




Переглядів: 342

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Підприємницький менеджмент | Маркетинговий менеджмент— ринкова концепція управління

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.