МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Інноваційний менеджментОдин з постулатів практичної філософії міжнародного менеджменту полягає в тому, що: 1) в сучасному світі постійним є лише одне — зміни, а відтак нововведення неминучі; 2) зміни підпорядковуються певним закономірностям і тому прогнозовані і керовані; 3) управління нововведеннями — це ключ до підтримання високого рівня конкурентоспроможності корпорації. В умовах сегментації світового ринка і проблеми знаходження ніші, в умовах динамічної конкуренції, змістом якої в дедалі більшій степені стає науково-технічне суперництво, фірма не може розраховувати на виживання без постійного новаторства. Якщо менеджмент не готовий до сприйняття і реалізації інноваційних ідей, в тому числі і управлінських, то знижується адаптаційна здатність фірми. Менеджмент ТНК є інноваційним, оскільки для нього характерна систематизована цілеспрямована новаторська діяльність, постійний пошук і використання можливостей створити новий продукт, послугу або нову технологію саме тоді, коли на ринку виникає потреба в них. Інноваційний менеджмент має маркетингову спрямованість. Його завдання — прогнозувати і "стимулювати" появи нових потреб, а також планувати заходи по їх задоволенню. Саме нововведення зазначається як явище, що знаходиться в сфері попиту, а не пропозиції, воно повинно змінювати цінність і корисність, які добуваються споживачем з ресурсів. Компанія Макдональдс розглядається в теорії менеджменту як класичний приклад застосування інноваційних і маркетингових принципів у виготовленні і продажу гамбургерів. Вона зробила це одна з перших. Компанія, передусім, розробила кінцевий продукт. Потім переглянула весь процес його виготовлення. Після цього були спроектовані і впроваджені такі інструменти і пристосування, котрі дозволили автоматизувати і синхронізувати процес заготовки компонентів: цілком однакових шматочків м'яса, цибулі, смаженої картоплі та булочок. Одноразово було проведено вивчення, ціннісних орієнтацій, тобто запитів клієнтів. Чому віддають перевагу клієнти: впевненості в якості і наявності продукту, оперативності обслуговування, абсолютній чистоті та доброзичливій атмосфері. На підставі отриманих даних в компанії були розроблені відповідні норми і положення, проведена підготовка персоналу і зроблене техніко-економічне обгрунтування. Це цілком можна назвати комплексним (системним) управлінням, що принесло успіх компанії. Читайте також:
|
||||||||
|