Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Подання інформації про рух грошових коштів у результаті операційної діяльності із застосуванням прямого та непрямого методів

У звіті про рух грошових коштів, складеному за прямим методом, рух грошових коштів у результаті операційної діяльності визначається за сумою надходжень від операційної діяльності та сумою витрачання на операційну діяльність грошових коштів за даними записів їх руху на рахунках бухгалтерського обліку. Цей метод дозволяє:

- показати основні джерела надходження та напрямки руху грошових коштів;

- дає можливість зробити оперативні висновки відносно коштів для здіснення платежів за поточними зобов’язаннями;

- встановлює взаємозв'язок між реалізацією та грошовою виручкою у звітному періоді.

Грошові потоки від операційної діяльності включають:

1) надходження грошових коштів від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг); повернення податків і зборів; цільового фінансування; від отримання субсидій, дотацій; авансів від покупців; від повернення авансів; відсотків за залишками коштів на поточних рахунках; від боржників неустойки (штрафів, пені), від операційної оренди; від отримання роялті, авторських винагород; інші надходження;

2) витрачання на оплату товарів (робіт, послуг); праці; відрахувань на соціальні заходи; зобов’язань з податків і зборах; на оплату зобов’язань з податку на прибуток, на додану вартість, інших податків і зборів; оплату авансів; на оплату повернення авансів; на оплату цільових внесків; інші витрачання.

У звіті про рух грошових коштів, складеному за непрямим методом, рух грошових коштів у результаті операційної діяльності визначається шляхом коригування прибутку (збитку) від звичайної діяльності до оподаткування. Даний метод ґрунтується на аналізі статей балансу та звіту про фінансові результати. Непрямий метод дозволяє показати взаємозв'язок між різними видами діяльності підприємства; установити зв'язок між чистим прибутком та його змінами і активами підприємства за звітний період.


Читайте також:

  1. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  2. II. Мотивація навчальної діяльності
  3. II. Мотивація навчальної діяльності
  4. II. Мотивація навчальної діяльності
  5. II. Мотивація навчальної діяльності
  6. II. Мотивація навчальної діяльності
  7. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  8. II. Обробка результатів
  9. III етап. Опрацювання результатів дослідження.
  10. III. Економічна інтерпретація результатів статистичного дослідження банків
  11. III. Мотивація навчальної діяльності
  12. III. Мотивація навчальної діяльності




Переглядів: 573

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Класифікація діяльності підприємства у Звіті про рух грошових коштів | Визначення руху коштів у результаті інвестиційної та фінансової діяльності

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.