МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||
Фізкультхвилинка.
Закріплення нового матеріалу. 5.1.Послухайте і визначте місце звука [р’]у словах: мріяти, поряд, зоря, обрій, брід, пиріг, снігурі, доріжка, повітря, буряк, моря, корівка, чарівник, рівчак, рябий, рік, рядок, багряний. 5.2.Послухайте і визначте місце звука [л’]у словах: льоток, льонок, льодовик, літній, біль, пляшка, пляма, шкільний, клятва, глядач, клімат, кліщі, верблюд, бульвар, альбом, клюка. 5.3.Вивчити вірші. Танцюй, танцюй козуленько, Ніженьками туп-туп, Татусенько з матусею Принесуть нам круп-круп. А вівчок-сірячок З лісу виглядає Та на біле козенятко скоса поглядає. *** Виряджа до школи осінь Вересня-синочка. В нього брилик із колосся, З лопушків сорочка, Постольці з мідного лика. З бузини – чорнило, За плечима ранець новий, Школа радісно зустріла. 5.4. Гра "Кому який подарунок?" Логопед пропонує дітям подарувати своїм друзям Ірі та Лілі іграшки-подарунки (предметні картинки). Ірі ті, у назві яких є звук [р´], а Лілі - зі звуком [л´]. III. Підсумок заняття.
Тема: Автоматизація звуків [р] - [л], [р’], [л’] реченнях та самостійному зв´язному мовленні. Гінжелюк О.В., Дідусенко О.В., Федорович Л.О.
Мета: формувати правильну вимову звуків [р] - [л], [р’], [л’] у реченнях та самостійному зв´язному мовленні; розвивати фонематичний слух, зорову та слухову пам´ять; виховувати правильну вимову звуків [р] - [л], [р’], [л’] Обладнання: набір предметних картинок, схеми, фішки, набір ігор, різноманітний мовленнєвий матеріал. Хід заняття: І.Організаційний момент. ІІ.Основна частина. Повідомлення мети заняття. Бесіда логопеда Логопедична зарядка. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||
|