Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Канали особистої комунікації.

У каналі особистої комунікації двоє і більше людей спілкуються один з одним прямо. Це спілкування двох співрозмовників, телефонний контакт, особиста переписка або навіть «розмова» через Internet. Канали особистої комунікації ефективні завдяки тому, що надають можливість особисто звертатися до аудиторії і відразу одержувати відповідну реакцію.

Деякі канали особистої комунікації безпосередньо контролюються комунікатором, наприклад, торговельні представники компанії спілкуються з покупцями на торговельних ярмарках. Але в ряді випадків зверення про товар доходять до покупців за особистими каналами, не контрольованим компанією прямо. Це можуть бути незалежні експерти - адвокати, радники і просто порадники - словом усі, хто здатний вплинути на цільового покупця: сусіди, друзі, члени родини або колеги по роботі. Цей останній канал у багатьох випадках виявляється найбільш впливовим.


Читайте також:

  1. Аргументація як раціональна частина комунікації.
  2. Безпровідні канали зв'язку
  3. Вентиляційні канали.
  4. ВЕРБАЛЬНА КОМУНІКАЦІЯ. ЗАСОБИ ВЕРБАЛЬНОЇ КОМУНІКАЦІЇ.
  5. Вимоги до особистої гігієни персоналу аптеки
  6. Вплив засобів масової комунікації на формування громадської думки, політичну свідомість та культуру . Функції масової комунікації.
  7. Джерела службової інформації та канали її витоку
  8. Джерела, канали поширення і технології інформаційно-психологічного впливу.
  9. Дотримання правил радіаційної безпеки та особистої гігієни
  10. ЕЛЕКТРОННІ ЗАСОБИ КОМУНІКАЦІЇ.
  11. Етика особистої відповідальності.
  12. Злочини проти особистої безпеки людини: загальна характеристика, особливості окремих ЮСЗ




Переглядів: 893

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Процес маркетингових комунікацій | Канали неособистої комунікації.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.