Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Прямий маркетинг: засоби інформаційного спілкування

Найвідомішими з-поміж засобів інформаційного спілкування є наступні:

1. Прямі поштові звернення. Коли інформаційні матеріали надсилаються поштою безпосередньо споживачеві. Прямим поштовим розсилкам належать: рекламні листи, поштові картки (листівки), фірмові листівки, проспекти, буклети, брошури, фірмові журнали та каталоги, купони замовлень, запрошення, календарі, бланки замовлень, конверти для відповіді, аудіо- та відеокасети, комп¢ютерні дискети, стаферти, бродсайди, листи-фолдери тощо. Більшість з них розглянемо нижче.

Найефективнішими вважають звичайнірекламні листи, оскільки вони дають змогу ввічливо й переконливо переказати відомості про товар тільки тим людям, які можуть бути в цьому товарі зацікавлені. З іншого боку, і потенційні споживачі схвалюють таку рекламу, бо вона надходить безпосередньо до помешкання і прочитати її можна в сприятливій обстановці та у сприятливий момент. Якщо перелік адресатів складено розумно, а рекламні звернення зроблено достатньо майстерно, адресати, як правило, отримують досить сильний імпульс до негайної покупки.

Проте варто пам’ятати, що пряма поштова реклама потребує почуття міри й такту, як жодна інша. Індивідуальна рекламна пошта (особливо в Україні) може сприйматися негативно, як щось силоміць нав’язуване ззовні.

Отже, необхідно ретельно вивчити ставлення цільової аудиторії до реклами.

Рекомендації фахівців стосовно змісту і стилю рекламного листа (правила):

• текст повинен нагадувати особисту розмову;

• звертайтесь безпосередньо до адресата як до особисто знайомої людини, але не допускайте навіть натяку на фамільярність; про себе завжди кажіть «я», а не «ми»;

• необхідно так скласти текст листа, щоб створити враження, що вам багато чого відомо про адресата;

• після звернення у перших же рядках викладіть суть справи, наприклад, так: «Чи замислювалися Ви над тим, як можна купити машину, заплативши за неї тільки 25% грошима?» або «Чи приваблює Вас знижка в 15% на всі види відеоапаратури?»;

• ніколи не виготовляйте листи індивідуального змісту друкарським способом, навіть якщо маєте таку можливість: ліпше користуйтесь звичайною друкарською машинкою або комп’ютерним принтером;

• широко використовуйте шрифтові та кольорові виділення ключових слів, а також знаки оклику;

• завжди робіть в кінці листа приписку Р.S. Це один з найбільш ефективних знаків прямої реклами. Це найідеальніший спосіб знову стисло викласти свою пропозицію і пояснити вигоди для споживача.

2.Телемаркетинг.Спілкування зі споживачем здійснюється телефоном з використанням різноманітних телекомукаційних та інформаційних технологій. Особливістю використання та ознакою належності до прямого маркетингу є наявність списку осіб, яким телефонують персонально і пропонують товари та послуги.

Замовленнями по телефону найчастіше користуються покупці, котрі замовляють стандартні товари, які не потребують попереднього ознайомлення. Під час телефонної розмови необхідно постійно пам’ятати, що співрозмовник оцінює передовсім не вашу товарну пропозицію, а вас. Від того, наскільки йому сподобається ваша манера розмовляти, залежатиме і його рішення щодо купівлі товару.

3. Маркетинг за каталогами та проспектами.Їх часто висилають безкоштовно на запит покупця, що дає змогу створити базу даних про потенційних покупців невеликим коштом.

Різниця між проспектом і каталогом полягає в тому, що в каталогах описано широкий асортимент товарів продавця, то в проспектах дано коротку характеристику тільки окремих видів продукції. Проспект висилають постійним покупцям, як правило, з власної ініціативи продавця і для тих товарів, запаси яких є значними. Ось чому проспект має тверду оправу та розрахований на тривалий час використання.

Каталоги можуть розсилатися як приватним особам, так і організаціям. Цей вид прямого маркетингу використовують як для споживчих, так і для промислових товарів.

4. Реклама з прямим відгуком.Реклама через газети, журнали, телебачення передбачає отримання підприємством-рекламодавцем безпосереднього відгуку споживача (запитання додаткової інформації чи конкретна пропозиція придбання товару).

Прямий продаж по телебаченню може здійснюватися за допомогою реклами, телемагазинів і телетексту.

Реклама, спрямована на прямий продаж, відрізняється від інших її видів більш докладним показом і розповіддю про об’єкт продажу, про ті вигоди, що одержує користувач. У подібних рекламних роликах обов’язково вказується контактний телефон продавця для замовлення чи одержання більш докладної інформації про рекламований товар.

Під телемагазини відводяться окремі канали телебачення, вони можуть працювати цілодобово чи у визначені години. Звичайно телемагазини привертають покупців більш низькими, чим у роздрібній торгівлі, цінами, можливістю замовити товар, що сподобався, у будь-який час по телефону, одержати більш докладну консультацію від продавця і заощадити свій час.

Телетекст у сутності являє собою комп’ютерний банк даних, з яким споживач може з’єднуватися або по телефону, або через кабель. Телетекст містить пропозиції не тільки виробників, але й оптових і роздрібних торговців, а також організацій, що пропонують послуги, — банків, н.фірм, перукарень і н..

Інші ЗМІ (радіо, газети, журнали) використовуються в прямому маркетингу для розміщення рекламних оголошень, що спонукають респондента зателефонувати для прямого контакту з продавцем. Як стимулюючий вплив до оголошення додається купон на знижку з ціни, застосовуються інші засоби мотивації покупок.

5. Інтерактивний (електроний) маркетинг.Продаж товарів та послуг через Internet. Сітьовий маркетинг - сучасна форма прямого маркетингу, яку називають також онлайновим каналом маркетингу. Є два види таких каналів:

1. комерційні онлайнові канали, що представляють собою інформаційні служби компаній, які надають послуги клієнтам за визначену абонентну плату;

2. глобальна комп'ютерна мережа Internet, що забезпечує обмін інформацією в масштабах усього світу, причому користувачі оплачують тільки послуги місцевих компаній, що підключають їх до Internet. Інформація глобальної мережі виходить за рамки персональних чи прямих продажів підтримки довгострокових прямих відносин із клієнтами, але покупки можна робити в будь-якій країні світу.

Сітьовий маркетинг може здобувати різні форми: електронні магазини, форуми, дошки оголошень, телеконференції тощо.

Internet і електронна пошта — найбільш популярні канали інтерактивного маркетингу. Усі ці канали мережного маркетингу активно використовуються рекламодавцями.

Успіх інтерактивного маркетингу прямо залежить від якості комп'ютерних баз даних. База даних складається шляхом групування потенційних споживачів і клієнтів фірми за критеріями подібного сприйняття тієї чи іншої пропозиції. На основі належного банку даних компанія може вибрати основний цільовий сегмент, скласти поведінкову характеристику покупців, визначити напрямок і характер своїх відносин з потенційними споживачами.

 


Читайте також:

  1. II. Основні засоби
  2. III. Медико-відновлювальні засоби
  3. IV. Виклад інформаційного матеріалу
  4. IV. Виклад інформаційного матеріалу
  5. IX. НАУКОВИЙ СТИЛЬ І ЙОГО ЗАСОБИ У ПРОФЕСІЙНОМУ СПІЛКУВАННІ
  6. L2.T4/1.1. Засоби періодичного транспортування штучних матеріалів.
  7. L2.T4/1.2. Засоби безперервного транспортування матеріалів. Транспортери.
  8. L2.T4/1.3. Засоби дозування сипучих матеріалів.
  9. L3.T4/2. Засоби переміщення рідин.
  10. V Засоби навчання
  11. XIII. НАУКОВИЙ СТИЛЬ І ЙОГО ЗАСОБИ У ПРОФЕСІЙНОМУ СПІЛКУВАННІ
  12. Автоматизація технологічних процесів і транспортні засоби.




Переглядів: 923

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Сутність цілі, принципи та особливості прямого маркетингу | Переваги та недоліки інформаційних засобів прямого маркетингу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.