Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тягові двигуни

Тягові електродвигуни — це електричні машини, призначені для пере­творення електричної енергії в механічно-тягову. Крім того, на окремих електровозах вони можуть використовуватись для електричного гальму­вання, тобто перетворення механічної енергії в електричну при гальму­ванні.

Тягові двигуни класифікуються:

• за родом струму: постійного і змінного струму;

• за системою передачі: з індивідуальним і груповим приводом;

• за способом вентиляції: самовентилюючі і з незалежною вентиляцією.Найбільш поширені тягові двигуни постійного струму з послідовним збудженням. Вони менш чутливі до коливань напруги в контактній ме­режі та забезпечують більш рівномірний розподіл навантаження при па­ралельному вмиканні двигунів, ніж електродвигуни інших систем збуд­ження. Тягові двигуни розраховані на номінальну напругу 1500В. Тяговий двигун постійного струму (складається з:

• остова,що одночасно виконує функції корпуса машини і магнітопровода; головні і додаткові полюси створюють відповідно основний маг­нітний потік і потік у зоні комутації. В пазах остова розміщується ком­пенсаційна обмотка, що підвищує стійкість роботи електродвигуна;

• якоря,який складається із осердя, обмотки, що розміщується в пазах осердя, корпуса колектора, самого колектора, вала, на якому змонтовані всі деталі якоря. За допомогою колектора змінюється напрямок стру­му в провідниках якоря;

• підшипників,на які спирається якір;

• щіткового апарату,який забезпечує контакт між нерухомими елект­ричними ланцюгами і обмоткою якоря, який обертається.

На електровозах змінного струму також застосовуються тягові двигу­ни постійного струму, для чого змінний струм за допомогою випрямлячів перетворюється на постійний. Наприклад, на електровозах ВЛ80" і ВЛ80Т застосовуються електродвигуни постійного струму з незалежною венти­ляцією, шестиполюсні (шість головних і шість додаткових полюсів) з на­пругою 950В.

Останнім часом стали застосовуватись трифазні вентильні (в електро­возі ВЛ80") і асинхронні тягові двигуни (в електровозі ВЛ80" і в новому дніпропетровському магістральному електровозі ДСЗ).

Вентильний тяговий електродвигун за конструкцією є синхронною машиною, в якій обмотка якоря розміщена на статорі, а обмотка збуджен­ня — на роторі. Статор вентильного двигуна складається з литого остова і осердя магнітопровода.

Асинхронний тяговий електродвигун) має короткозамкнений ротор. Обмотка в ньому виконана у вигляді мідних стержнів, з'єднаних мідними кільцями і закріплених в пазовій частині магнітними клинами, а на лобовій — склобандажами. Статор і осердя його виконані шихтованими. Пакет статора запресований в литий остов. Обмотка стато­ра — петлеподібна, трифазна, шестиполюсна, закріплена в пазовій частині магнітними клинами.

 


Читайте також:

  1. Асинхронні виконавчі двигуни і тахогенератори
  2. Багатоциліндрові двигуни
  3. Вибійні двигуни
  4. Газотурбінні двигуни
  5. Гвинтові вибійні двигуни
  6. Гідравлічні і пневматичні двигуни
  7. Двигуни при різних видах гальмування
  8. Електричні двигуни
  9. Електродвигуни постійного струму
  10. Пневматичні двигуни
  11. Пневмодвигуни обертального руху
  12. Прямоточні повітряні реактивні двигуни ПВРД.




Переглядів: 2082

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Серії електровозів | Реле і вимірювальні прилади.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.