Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Задача 3

 

Визначить рН 0,001М розчину нітратної кислоти (дисоціація повна).

HNO3 = H+ + NO3-

 

Розв’язок:

З рівняння дисоціації видно, що за умови повної дисоціації концентрація іонів Н+ в іон г/л рівна концентрації HNO3 в моль/л, тобто Н+ = 0,001 чи 10-3 г. іон/л.

РН = - lg [H+] = - lg 10-3 = 3

 

Відповідь: рН розчину 3.

 

 

Тема 5.Колоїдні розчини.

Під час вивчення цієї теми необхідно знати, що на сьогодні, загальноприйнятою теорією будови колоїдних частинок є міцелярна теорія розроблена П.П. Веймарном, А.Д. Думанським, Н.П. Пєсковим, С.М. Лілатовим та іншими. За цією теорією гідрофобний золь складається з двох частин: міцелл – електрично-нейтральних структурних колоїдних частинок і дисперсного середовища. Будову колоїдних розчинів зручніше розглядати, якщо прослідкувати процеси їх утворення.

 

 

Наприклад:

 

Колоїдний розчин одержали в результаті реакції обміну при змішуванні рівних об’ємів розчину AgNО3 0,0005 Н і розчину КJ 0,0001Н

 

1. Відомо, що речовина, яка є в надлишку буде стабілізатором, це AgNО3 + KJ → AgJ + KNO3. за даних умов молекули J утворюють ядро міцели.

2. За правилом Пєскова-Фаянса на любій твердій поверхні адсорбуються спорідненні іони, які є в надлишку і входять до складу ядра. За умов в надлишку – сіль AgNO3 (Ag+ + NO3). Отже на ядрі будуть адсорбуватися іони Ag+. Ці іони називаються потенціал визначаючими шару і визначають напрямок руху колоїдної частки при електрофорезі.

3. Позитивно заряджені іони Ag+ притягують з розчину частину іонів NO3-, що також є в надлишку. Утворюється адсорбційний шар проти іонів (n – x) NO3-

Ядро [m AgJ], адсорбційний шар іонів nAg+ і проти іонів (n - x) NO3- утворюють частину позитивно заряджену, тому що іонів Ag+ більше на число х:

 

{[m AgJ] n Ag+ (n – x) NO3-} x+

 

Інша частина проти іонів утворює дифузну частину подвійного шару.

4. Таким чином, міцела – це агрегат молекул і іонів, які складаються з ядра і подвійного електричного шару. Міцела електронейтральна.

 

{ [ m Ag J ] n Ag+ (n – x) NO3-} x+ х NO3-

ядро адсорбційний шар дифузний шар

 

г р а н у л а м і ц е л а

 

 



Читайте також:

  1. Б. Задача
  2. Взаємне положення площин. Перша позиційна задача
  3. Взаємне положення прямої і площини. Друга позиційна задача.
  4. Вторая задача анализа на чувствительность
  5. Головна задача м/н фінансового менеджменту полягає у оцінці короткострокових і довгострокових активів і зобов’язань фірми у часовому і просторовому використанні м/н ринків.
  6. Двоїста задача
  7. Двухмерная задача Коши
  8. З праці В. Леніна «О задачах пролетариата в данной революции»
  9. Загальна задача лінійного програмування (ЗЛТ)
  10. Задача # 12 (з тих, що вона скидувала)
  11. Задача 1
  12. ЗАДАЧА 1




Переглядів: 457

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Задача 2 | Кріоскопічна та ебуліоскопічна константа розчинників

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.