Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ТЕМА 8. Статистичні методи аналізу кореляційних зв’язків.

Види взаємозв’язків між явищами.Взаємозв’язок між явищами та необхідність його визначення. Поняття функціонального та стохастичного зв’язків. Кореляційна залежність. Лінія регресії та її зображення. Моделі кореляційного зв’язку та етапи їх побудови.

Метод аналітичного групування.Суть методу. Обгрунтування моделі: вибір факторних ознак і визначення числа груп та меж інтервалів. Оцінка лінії регресії: визначення середніх групових результативної ознаки, встановлення кількісних співвідношень між ознаками, що вивчаються. Вимірювання тісноти зв’язку: правило складання дисперсій, економічний зміст загальної дисперсії, факторної та середньої з групових дисперсій, кореляційне відношення, його економічний зміст. Перевірка істотності відхилень групових середніх. Критичні значення кореляційного відношення. Застосування F-критерію (критерій Фішера) для перевірки істотності зв’язку. Багатофакторні дисперсійні комплекси.

Основи кореляційно-регресійного аналізу.Суть методу. Вибір функціонального виду моделі. Лінійне рівняння регресії. Коефіцієнт регресії. Оцінка лінії регресії: визначення параметрів рівняння та теоретичних значень результативної ознаки. Визначення тісноти зв’язку: правило складання дисперсій, загальна дисперсія, дисперсія теоретичних значень, залишкова дисперсія, економічний зміст дисперсій. Коефіцієнт детермінації, його економічний зміст. Індекс кореляції. Лінійний коефіцієнт кореляції. Перевірка істотності зв’язку. Критичне значення коефіцієнта детермінації та критерію Фішера. Випадкові коливання коефіцієнта регресії та їх межі (довірчий інтервал).

Множинна регресія.Суть методу множинної регресії. Теоретичне обґрунтування моделі та вибір факторних ознак (оцінка мультиколінеарності між факторними ознаками). Частинні коефіцієнти регресії, їх економічний зміст. Рекурентні рівняння регресії. Визначення тісноти зв’язку між результативною та сукупністю факторних ознак, сукупний коефіцієнт детермінації, його економічний зміст. Теоретична дисперсія багатофакторного рівняння регресії. Частинні коефіцієнти детермінації. Перевірка істотності зв’язку за допомогою F-критерію, коефіцієнтів детермінації та критерію Стьюдента.


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. Demo 11: Access Methods (методи доступу)
  3. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  4. II. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  5. II. УЧЕБНЫЕ И МЕТОДИЧЕСКИЕ ПОСОБИЯ, ПРАКТИКУМЫ
  6. IV. КЕРІВНИЦТВО, КОНТРОЛЬ І НАДАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ПРАКТИКАНТАМ.
  7. IV. Учебно-методические рекомендации
  8. IV. Электронное учебно-методическое обеспечение дисциплины.
  9. V. ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЇХ ВИКОНАННЯ
  10. V. Обов'язки методиста кафедри педагогіки
  11. VIІ. Короткі методичні вказівки до роботи студентів на практичному занятті
  12. А) Методика проведення заняття




Переглядів: 621

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ТЕМА 6. Вибірковий метод. | ТЕМА9. Аналіз таблиць взаємної спряженості (співзалежності).

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.