Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Б) ІІ категорії.


3.3. Людина сприймає звукові коливання в інтервалі:


а) 10 - 10000 Гц;

б) 100 – 15000 Гц;

в) 16 – 20000 Гц;

г) 200 – 22000 Гц.


 

3.4. Гранично допустимий рівень шуму для мешканців житлових кварталів вночі становить:


а) 25 дБ;

б) 35 дБ;

в) 45 дБ;

г) 55 дБ.


 

3.5. Зазначте негативні дії електричного струму:


а) термічна;

б) електролітична;

в) механічна;

 

г) біологічна;

д) хімічна.

 


3.6. За статистикою, найменший струм, за якого наступає смерть, становить:


а) 0,8 мА;

б) 100 мА;

в) 1,0 А;

г) більше 5 А.


 

3.7. Гранично припустима доза (ГПД) для людей, які постійно працюють із радіоактивними речовинами, становить на рік:


а) 0,5 бер;

б) 2,0 бер;

в) 5,0 бер;

г) 10,0 бер.


 

 

3.8. Радіопротектори – це:

а) екрани, які захищають людину від радіоактивного випромінювання;

екрани, які захищають людину від електромагнітних коливань радіочастотного діапазону;

б) харчові речовини, які здатні підвищувати стійкість організму до дії радіоактивного випромінювання.

3.9. Дві третіх всього природного опромінення людина отримує в результаті дії:


а) радіаційного фону;

б) земної радіації;

в) внутрішнього опромінення;

г) космічного випромінювання.



3.10. Для виявлення та вимірювання іонізуючих випромінювань використовують методи:


а) фотографічний;

б) сцинтиляційний;

в)хімічний;

г) іонізаційний;

д) технічний.


 

3.11. Альфа – випромінювання (α) – це:


а) потік електронів;

б) потік протонів;

в) потік ядер атомів гелію;

г) потік позитронів.


3.12. Однократна допустима доза опромінення людини у надзвичайній ситуації становить:


а) 750 Р;

б) 100 Р;

в) 280 Р;

г) 50 Р;

д) 500 Р.


3.13. Однократна доза опромінення людини це доза отримана:


а) протягом одного разу;

б) протягом чотирьох діб;

в) протягом певного періоду без перерви;

г) протягом однієї доби.

 

3.14. Яка із зазначених одиниць не є одиницею вимірювання радіації:


а) Грей;

б) Зіверт;

в) Рентген;

г) Люмен;

д) Кюрі.


3.15. Одиниця активності радіоактивних речовин називається (у системі СІ):

а) Кюрі (Кі);

б) Бекерель (Бк);

в) Грей (Гр);

г) Рад;

д) Акрад (Ак).

3.16. Одиниця експозиційної дози радіації називається (у системі СІ):


а) Кулон / кілограм;

б) Грей (Гр);

в) Рентген (Р);

г) Рад;

д) Джоуль / кілограм.


3.17. Одиниця поглинутої дози радіації називається (позасистемна одиниця СГС):


а) Бер;

б) Грей (Гр);

в) Рентген (Р);

г) Рад;

д) Зіверт (ЗВ).


3.18. Одиниця еквівалентної та ефективної дози радіації називається (у системі СІ):


а)Бер;

б)Грей (Гр);

в)Рентген (Р);

г)Рад;

д)Зіверт (ЗВ).


 

3.19. Найбільшу проникаючу здатність мають:


а) нейтрони;

б) гамма-випромінювання;

в) іоно-випромінювання;

г) бета-випромінювання;

д) альфа-випромінювання.


3.20. Поглинена доза радіоактивного випромінювання вимірюється в одиницях (у системі СІ):


а) Беккерель;

б) Рад;

в) Кюрі;

г) Грей.


 

3.21. У разі тривалого опромінення дозами, що перевищують гранично припустимі (ГПД) розвивається форма променевої хвороби:


а) гостра;

б) хронічна.


 

3.22. Вкажіть найбільш точну класифікацію хімічних речовин залежно від характеру дії на організм людини:

а) токсичні, подразнювальні, нервово-паралітичні, шкірно-наривні, мутагенні, канцерогенні, наркотичні, задушливі, сенсибілізатори;

б) токсичні, подразнювальні, мутагенні, канцерогенні, наркотичні, задушливі, сенсибілізатори, такі, що впливають на репродуктивну функцію.

 

3.23. Токсодоза – це:

а) гранично допустима концентрація ( ГДК) речовин;

б) орієнтовно безпечний рівень впливу (ОБРВ) речовин;

в) кількість токсичної речовини, поглинутої організмом за певний інтервал часу.

 

3.24. За токсичними властивостями окис вуглецю, синільна кислота відносяться до:


а) задушливої дії;

б) загальноотруйної дії;

в) нейротропної дії.



Читайте також:

  1. Аварії поділяються на дві категорії.
  2. Грунтоутворюючі породи та їх категорії.
  3. Дисципліни, класи, категорії.
  4. Економічні закони і категорії. Пізнання і використання економічних законів
  5. Іграшки та матеріал, необхідні для ігротерапії, можна згрупувати в три категорії.
  6. Класифікація товарів, категорії. Мета і призначення класифікації.
  7. Методичні категорії.
  8. МСА 500 «Аудиторські докази» поділяє твердження, щодо яких збираються аудиторські докази, на три категорії.
  9. Основні маркетингові категорії.
  10. ОСНОВНІ ПЕДАГОГІЧНІ КАТЕГОРІЇ.
  11. Питання 1. Сутність матеріалістичної діалектики: її основні принципи, закони і категорії.




Переглядів: 1089

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Створити навчальний алгоритм небезпеки розливу СДОР, та структурно-логічну схему її вивчення. | Лекція №4. Соціально – політичні та побутові небезпеки. Соціальні та психологічні фактори ризику. Поведінкові реакції людини

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.008 сек.