МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Питання1. Основи теорії і розрахунку силових параметрів пневматичних приводів. 2. Основи теорії і розрахунку швидкодії пневматичних приводів. 3. Основи теорії і розрахунку ефективних параметрів приводів.
1. Основи теорії і розрахунку силових параметрів пневматичних приводів.
Сила, яка реалізується ведучими ланками двигунів (поршнями циліндрів, діафрагмами і металевими шайбами пневматичних камер, лопатями поворотних двигунів, пластинами роторних двигунів, лопатями турбодвигунів) визначається тиском і ефективною площею:
де: Т – сила; Р – тиск; – ефективна площа ведучої ланки, яка сприймає відповідний тиск в напрямку її руху.
При прямому ході штока циліндра газ подається в поршневу (безштокову) порожнину циліндра.
При зворотному ході штока - газ подається в штокову порожнину циліндра.
При прямому ході штока пневматичної камери газ подається в безпггокову порожнину.
При зворотному ході штока – газ подається в штокову порожнину пневматичної камери. Тоді Для плунжерних циліндрів:
Для двохпоршневих циліндрів: У поворотних і роторних пластинчастих двигунах:
де: – радіус корпуса; - діаметр вала (ротора); в - довжина пластини (ротора).
Крутні моменти і потужності турбінних двигунів визначаються зі схеми дії стружки на лопать турбіни:
Тоді: З аналізу залежностей видно: Залежність N =має вигляд:
2. Основи теорії і розрахунку швидкодії пневматичних приводів.
Теоретичні дослідження швидкодії приводів виконуються на основі розрахункових схем для певного руху. Наприклад для пневматичного циліндра при прямому ході штока схема має вигляд: Основне рівняння динаміки привода:
- за наявності зворотної пружини:
- за попереднього натягу пружини:
де: – маса рухомих частинок привода; – жорсткість пружини; Т – корисне навантаження. При цьому рух забезпечується масовими витратами газу, які змінюються в часі залежно від переміщення поршня і навантаження:
Такі дослідження досить складні, тому інженерні розрахунки, як правило, виконують наближеним методом безрозмірних величин. Такі дослідження досить складні, тому розрахунки, як правило, виконують з використанням наближеного методу безрозмірних величин. На першому етапі визначають безрозмірне навантаження:
Безрозмірний конструктивний параметр:
Безрозмірну пропускну здатність лінії:
Безрозмірну площу:
Мертві об'єми:
Безрозмірні координати центрів мертвих об'ємів:
За графіками знаходяться безрозмірний час т і з використанням спеціальних залежностей реальний час руху поршня:
Для визначення безрозмірного часу також можна скористатися наближеними формулами (наприклад для 0 < N < 1,0):
Тема: Пневмотранспортні, пилососні, аспіраційні, вентиляційні системи і системи кондиціонуваиня повітря.
Мета: З'ясувати призначення, застосування, переваги, пнемотранспо-ртних, пилососних, аспіраційних, вентиляційних систем і систем кондиціону-вання повітря; ознайомитися з їх конструкціями.
Читайте також:
|
||||||||
|