МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Внутрішньогалузевої конкуренціїКарта стратегічних груп як інструмент аналізу Стратегічна група конкурентів (СГК) – це визначена кількість підприємств, що займають близькі позиції на ринку і конкурують між собою на основі тих самих конкурентних переваг, користуючись однаковими методами. Підприємства знаходяться в одній стратегічній групі, якщо вони:
1- використовують подібні конкурентні стратегії (однакові канали збуту, інтенсивність реклами); 2- мають подібні характеристики (продуктовий асортимент, розміри підприємства, рівень вертикального інтегрування). 3- володіють подібними стратегічними активами (конкурентними перевагами); 4- працюють в одному інтервалі „ціна-якість”; 4- мають однакові стратегічні орієнтири; 5- спрямовані на одних замовників.
При формуванні стратегічних груп використовують і інші характеристики: - географічне поле діяльності; - кількість обслуговуючих ринкових сигментів; - форма власності; - рівень корпоративної культури.
При формуванні СГ підприємств-конкурентів, необхідно застосовувати певний підхід, наприклад: „від потреб”, в наслідок чого можна сформувати такі групи: - орієнтовані на задоволення всього комплексу потреб і вимог, що висуває споживач до товару чи послуги; - спеціалізовані на задоволенні специфічних потреб окремого сегмента; - нових конкурентів, що запланували вихід на ринок зі своєю аналогічною продукцією; - можливі конкуренти, що забезпечують аналогічною продукцією інші ринки і не працюють на ринку що досліджується; - виробники товарів-замінників, що можуть витиснути основні продукти з ринку.
Визначивши параметри, які необхідні для характеристики різних СГ – будують „карту СГ галузі”, що допомагає: - діагностувати відносини конкурентів і зміни в галузі; - тенденції, що можливо будуть впливати на підприємство.
Карта стратегічних груп будується в такій послідовності: 1.Обираються найбільш вагомі (значущі) характеристики підприємств галузі або їх продуктів і виділяють дві з них. 2.Складається карта з цими двома характеристиками. 3.Обрані характеристики розраховуються по підприємству або продукту, після чого підприємства або продукти розміщуються на карті. 4.Об’єкти, що розмістились поруч один з одним поєднуються в одну СГ. 5.Навколо кожної СГ малюється коло.
Карта стратегічних груп має вигляд
Розмір кіл – відображає частку на ринку, та або інша стратегічна група (коло може складатися з одного або декількох підприємств).
Характер суперництва за покупців серед СГ у галузі буде визначатися взаємодією 4-х факторів: Читайте також:
|
||||||||
|