Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Внутрішньогалузевої конкуренції

Карта стратегічних груп як інструмент аналізу

Стратегічна група конкурентів (СГК) – це визначена кількість підприємств, що займають близькі позиції на ринку і конкурують між собою на основі тих самих конкурентних переваг, користуючись однаковими методами.

Підприємства знаходяться в одній стратегічній групі, якщо вони:

 

1- використовують подібні конкурентні стратегії (однакові канали збуту, інтенсивність реклами);

2- мають подібні характеристики (продуктовий асортимент, розміри підприємства, рівень вертикального інтегрування).

3- володіють подібними стратегічними активами (конкурентними перевагами);

4- працюють в одному інтервалі „ціна-якість”;

4- мають однакові стратегічні орієнтири;

5- спрямовані на одних замовників.

 

При формуванні стратегічних груп використовують і інші характеристики:

- географічне поле діяльності;

- кількість обслуговуючих ринкових сигментів;

- форма власності;

- рівень корпоративної культури.

 

При формуванні СГ підприємств-конкурентів, необхідно застосовувати певний підхід, наприклад: „від потреб”, в наслідок чого можна сформувати такі групи:

- орієнтовані на задоволення всього комплексу потреб і вимог, що висуває споживач до товару чи послуги;

- спеціалізовані на задоволенні специфічних потреб окремого сегмента;

- нових конкурентів, що запланували вихід на ринок зі своєю аналогічною продукцією;

- можливі конкуренти, що забезпечують аналогічною продукцією інші ринки і не працюють на ринку що досліджується;

- виробники товарів-замінників, що можуть витиснути основні продукти з ринку.

 

Визначивши параметри, які необхідні для характеристики різних СГ – будують „карту СГ галузі”, що допомагає:

- діагностувати відносини конкурентів і зміни в галузі;

- тенденції, що можливо будуть впливати на підприємство.

 

Карта стратегічних груп будується в такій послідовності:

1.Обираються найбільш вагомі (значущі) характеристики підприємств галузі або їх продуктів і виділяють дві з них.

2.Складається карта з цими двома характеристиками.

3.Обрані характеристики розраховуються по підприємству або продукту, після чого підприємства або продукти розміщуються на карті.

4.Об’єкти, що розмістились поруч один з одним поєднуються в одну СГ.

5.Навколо кожної СГ малюється коло.

 

Карта стратегічних груп має вигляд

 

Розмір кіл – відображає частку на ринку, та або інша стратегічна група (коло може складатися з одного або декількох підприємств).

 

Характер суперництва за покупців серед СГ у галузі буде визначатися взаємодією 4-х факторів:


Читайте також:

  1. H) Орган з питань конкуренції
  2. Адміністративний захист об’єктів інтелектуальної власності від недобросовісної конкуренції
  3. Антипод конкуренції.
  4. В умовах конкуренції
  5. Взаємодія попиту і пропозиції в умовах досконалої конкуренції.
  6. Види економічної конкуренції
  7. Види порушень законодавства про захист економічної конкуренції
  8. Визначення конкурентоспроможності методом, заснованим на теорії ефективної конкуренції
  9. Визначення стану конкуренції на ринку
  10. Визначення ціни та обсягів виробництва при монополістичній конкуренції
  11. Відповідальність за порушення законодавства про захист економічної конкуренції
  12. Відповідальність за порушення законодавства про захист економічної конкуренції




Переглядів: 600

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Визначення пріоритетних конкурентів на ринку | ПІДПРИЄМСТВА

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.