МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Спрямлення профілю коліїДля спрощення тягових розрахунків, а також для скорочення їх об’єму і відповідно часу на їхнє виконання необхідно спрямити профіль колії. Спрямлення профілю полягає в заміні двох або декількох суміжних елементів поздовжнього профілю колії одним елементом, довжина якого дорівнює сумі довжин елементів, що спрямляються , тобто , (1) а крутизна розраховується за формулою , (2) де – крутизна елементів дільниці, що спрямляється, ‰. Щоб розрахунки швидкості і часу руху поїзда по дільниці були достатньо точними, необхідно виконати перевірку можливості спрямлення групи елементів профілю за формулою , (3) де – довжина елемента, що спрямляється, м; – абсолютна величина різниці між ухилом спрямленої дільниці і ухилом елемента, що перевіряється, ‰, тобто . Перевірці за формулою (3) підлягає кожний елемент групи, що спрямляється. Чим коротші елементи групи, яка спрямляється, і чим ближче вони за крутизною, тим більш вірогідно, що перевірка їх на задоволення умови (3) виявиться додатною. При однаковій крутизні елемента спрямленої дільниці та реального профілю, тобто коли , перевірка за формулою (3) не проводиться, тому що в цьому разі забезпечується максимальна (нескінченна) точність розрахунків за спрямленим профілем. Криві на спрямленій дільниці замінюються фіктивним підйомом, крутизна якого визначається за формулою , (4) де і – довжина і радіус кривих спрямленої дільниці, м. Крутизна спрямленої дільниці з урахуванням фіктивного підйому від кривої . (5) Необхідно відзначити, що знак крутизни ухилу може бути і додатним (для підйому) і від’ємним (для спусків); знак крутизни фіктивного підйому від кривої завжди додатний. Тобто на підйомі крутизна спрямленої дільниці, визначена за формулою (5), буде більшою, а на спуску меншою за . Це необхідно враховувати при обчисленнях. Об’єднувати в групу для спрямлення варто лише близькі за крутизною елементи профілю одного знаку. Горизонтальні елементи (площадки) можуть включатися в групи, що спрямляються, як з елементами, які мають додатний знак крутизни, так і з елементами від’ємної крутизни. Елементи, на яких розташовані роздільні пункти, не спрямляються. Не включають в групи елементів, що підлягають спрямленню, розрахунковий підйом, а також швидкісний підйом, тому що такі дії можуть внести похибку при визначенні маси складу і розрахунку часу руху поїзда. Спрямлений профіль повинен зберегти характерні особливості дійсного профілю. Результати розрахунків по спрямленню заданого профілю колії записуються за формою табл. 2.
Таблиця 2 Читайте також:
|
||||||||
|