МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Ситуаційні задачі.Задача 1 Батьки звернулися з 6-річною дівчинкою до лікаря на 4-ий день від появи сухого короткого кашлю, гарячки 38,2°, відмови від їжі. Лікувалася в домашіх умовах - без ефекту. При огляді: дівчинка млява, адинамічна, Т° 37,8°, шкіра бліда, суха, губи потріскані, задишка змішаного характеру, ЧД – 28 / хв, ps – 100 / хв, втягнення міжреберних проміжків, cправа нижче кута лопатки притуплення перкуторного звуку, в цьому ж місці прослуховується ослаблене дихання, крепітація. · Виділити і обгрунтувати клінічні синдроми. · Скласти план обстеження
Задача 2 Хлопчик віком 2 р. захворів гостро. Вночі з’явився сухий грубий кашель, шумне дихання. При огляді: стан важкий, дитина налякана і неспокійна, стенотичне шумне дихання, голос грубий, хриплий, частий гавкаючий кашель. Шкіра бліда, пероральний ціаноз, втягнення всіх піддатливих місць грудної клітки. · Виділити і обгрунтувати клінічні синдроми. · Скласти план обстеження
Задача 3 Хлопчик віком 6 р. поступив зі скаргами на сухий кашель, який полегшення не приносить, задишку експіраторного характеру. Положення в ліжку вимушене – сидяче, обличчя пастозне, пероральний ціаноз. Грудна клітка піддута, видох чути на відстані, міжреберні проміжки широкі. Пальпаторно: грудна клітка ригідна, голосове тремтіння ослаблене з обидвох боків, над легенями коробковий тон перкуторного звуку. Аускультативно: дихання ослаблене на всьому протязі, на висоті видоху чути сухі свистячі хрипи. · Виділити і обгрунтувати клінічні синдроми. · Скласти план обстеження
Задача 4 Дівчинка віком 9 років поступила в пульмонологічне відділення зі скаргами на непродуктивний кашель, який супроводжувався болями в грудній клітці, задишку змішаного характеру в спокої. При огляді: дитина лежить на лівому боці, асиметрія грудної клітки за рахунок випинання міжреберних проміжків зліва, обмеження рухів лівої половини грудної клітки. Пальпаторно: нижче 4-го ребра зліва голосове тремтіння не проводиться, перкуторно в цьому ж місці тупий заук, а при аускультації нижче 4-го ребра зліва дихання не вислуховується. Тони серця вислуховуються справа від грудини. · Виділити і обгрунтувати клінічні синдроми. · Скласти план обстеження
Задача 5 Хлопчик 10 місяців поступив у клініку на 5-й день захворювання зі скаргами на підвищення температури тіла до 39, 6°С, приступоподібний малопродуктивний кашель, задишку відмову від їжі, загальну слабість. При об’єктивному обстеженні: шкіра бліда, періоральний ціаноз, ЧД – 60 в 1 хв., грудна клітка роздута, в диханні бере участь допоміжна мускулатура, перкуторно визначається коробковий звук, аускультативно – значна кількість дрібноміхурцевих хрипів з обох боків. Рентгенологічно: посилення легеневого рисунку, розширення міжреберних проміжків, інфільтративні тіні відсутні. · Виділити і обгрунтувати клінічні синдроми. · Скласти план обстеження
Задача 6 В приймальне відділення лікарем швидкої медичної допомоги доставлений хлопчик 12 років, який отримав травму внаслідок падіння з висоти. При обстеженні: сухий кашель, болі в правій половині грудної клітки, які посилюються при кашлі та диханні, ЧД – 30 в 1 хв., асиметрія грудної клітки – права половина грудної клітки в диханні участі не бере, міжреберні проміжки розширені, вибухають, голосове тремтіння справа ослаблене. перкуторно визначається коробковий звук, аускультативно дихання не прослуховується. · Виділити і обгрунтувати клінічні синдроми. · Скласти план обстеження.
Читайте також:
|
||||||||
|