МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
III. АНАМНЕЗ ЗАХВОРЮВАННЯ· День / тиждень початку даного захворювання · Початок захворювання: гострий, поступовий. · Обставини, за яких розвивалось захворювання і його перебіг з першого дня хвороби і до І-го дня курації: перші симптоми, дані спостереження дільничного педіатра, скарги при поступленні у стаціонар та протягом періоду стаціонарного лікування до початку курації (розповідь хворого і/чи батьків); динаміка основних симптомів захворювання протягом перебування дитини в стаціонарі · Загальні прояви захворювання (гарячка, порушення сну, апетиту, спрага, млявість, неспокій, настрій) у динаміці. · Деякі прояви захворювання з боку органів та систем: а) Дихальна система: - кашель сухий чи вологий, час його появи (вранці, вдень, вночі, під час засинання), - характер харкотиння (кількість, характер і колір, як відкашлюється) - біль у грудях чи спині (характер, локалізація, зв'язок з диханням, кашлем, ірадіація) - задишка (експіраторна чи інспіраторна), коли з'являється (у спокої, при фізичному навантаженні тощо), наявність нападів ядухи, участь допоміжних м'язів, роздування крил носа; б) Серцево-судинна система: - задишка, біль в ділянці серця (локалізація, ірадіація, характер) - відчуття перебоїв в роботі серця, серцебиття (інтенсивність, тривалість, частота) - набряки (локалізація, час появи); в) Система травлення: - нудота (її зв'язок з характером їжі, тривалість) - блювання (натщесерце, після прийому їжі, через який проміжок, характер) - зригування у дітей грудного віку (значні, невеликі, відразу після прийому їжі / між годуваннями) - наявність відрижки чи печії - біль у животі (характер, локалізація, ірадіація, час виникнення та зв'язок з прийомом їжі) - випорожнення (частота, характер, колір, запах); г) Сечовидільна система: - біль у поперековій ділянці - частота сечовипускань та їх об'єм (у дітей грудного віку - кількість мокрих пелюшок) - колір сечі - нічне нетримання сечі; д) Опорно-рухова система: - біль у кінцівках, м'язах, суглобах (характер, локалізація, зв'язок з метеорологічними умовами) - припухлість суглобів, їх почервоніння (яких саме), утруднення при русі, ранкова скутість; е) Ендокринна система: - порушення волосяного покриву - зміни шкіри (надмірна пітливість чи сухість, огрубіння, поява рубців) - порушення росту і маси тіла; є) Нервова система та органи чуття: - біль голови і запаморочення - судоми - гіперкінези, тіки, порушення шкірної чутливості (гіперестезії, гіпестезії, парестезії) - порушення з боку органів чуття, мови.
Читайте також:
|
||||||||
|