Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Індивідуальні завлання

I. Розкрийте такі питання:

1.1) схеми сертифікації в Україні;

1.2) одиничний, комплексний та інтегральний показники якості;

1.3) якість продукції та її контроль;

1.4) суцільний контроль якості;

1.5) вибірковий контроль якості;

1.6) ризик споживача продукції; ризик виробника (постачальника) продукції;

1.7) система SІ, її будова;

1.8) сертифікація продукції і систем якості;

1.9) повірка засобів вимірювальної техніки;;

1.10) стандартизація, стандарт;

1.11) види стандартів. категорії стандартів;

1.12) взаємозамінність;

1.13) уніфікація;

1.14) типізація, агрегатування;

1.15) сертифікація в Україні;

1.16) цілі стандартизації;

1.17) функції стандартів;

1.18) класифікація та кодування інформації;

1.19)об’єкти загальнотехнічних стандартів;

1.20) об’єкти організаційно-методичних стандартів;

1.21) об’єкти стандартів на продукцію і на процеси;

1.22) метрологія;

1.23)напрямки стандартизації;

1.24) єдині системи стандартів; ЄСКД, її зміст і будова;

1.25)система органів та служб стандартизації в Україні;

1.26) комплексна і випереджуюча стандартизація;

1.27) точність і похибки вимірювання;

1.28)види контролю продукції та їх сутність;

1.29) нормоконтроль та його функції;

1.30) права ВТК на підприємстві;

1.31) відповідальність суб’єктів підприємницької діяльності за випуск не-

якісної продукції;

1.32) правові аспекти метрології;

1.33) партія і вибірка при вибірковому контролі;

1.34) досвід США та Японії в галузі управління якістю продукції і можливо-

сті його використання в Україні;

1.35) відповідальність винуватців за виготовлення дефектної продукції;

1.36) відповідальність постачальника продукції перед її споживачем;

1.37) міжнародна стандартизація;

1.38) фізичні величини, їх системи та одиниці виміру;

1.39) засоби вимірювальної техніки;

1.40)державний метрологічний нагляд і контроль;


Читайте також:

  1. V. ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЇХ ВИКОНАННЯ
  2. В – Індивідуальні розділи курсу
  3. Взаємозв’язок понять індивід, особистість, індивідуальність
  4. Вікові й індивідуальні особливості дітей
  5. Вікові та індивідуальні аспекти виховання
  6. Вікові, статеві та індивідуальні особливості діафрагми
  7. ВІКОВІ, СТАТЕВІ ТА ІНДИВІДУАЛЬНІ ОСОБЛИВОСТІ М'ЯЗІВ ВЕРХНЬОЇ КІНЦІВКИ
  8. Вікові, статеві та індивідуальні особливості м'язів грудної клітки
  9. ВІКОВІ, СТАТЕВІ ТА ІНДИВІДУАЛЬНІ ОСОБЛИВОСТІ М'ЯЗІВ НИЖНЬОЇ КІНЦІВКИ
  10. Вікові, статеві та індивідуальні особливості м'язів спини
  11. Для боротьби з шумом використовуються колективні (шумопоглинаючі перегородки, екрани та ін.) та індивідуальні (беруші, навушники) засоби захисту.
  12. Домашнє завдання : Індивідуальні завдання до практичної роботи № 3




Переглядів: 369

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
СТАНДАРТИ ТА ЇХ КЛАСИФІКАЦІЯ | СУЦІЛЬНИЙ ТА ВИБІРКОВИЙ КОНТРОЛЬ ВИРОБІВ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.