Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






НАВЧАЛЬНІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ

Одним з напрямків навчання студентів у ВУЗі є самостійна робота, якій зараз приділяється найбільша увага, тому, що СРС є основою у процесі становлення студента – спеціалістом. Тільки вміння самостійно організувати свій час для навчання дасть можливість стати у майбутньому висококваліфікованим спеціалістом. СРС – це основний шлях формування таких рис особистості, як самостійність, активність та індивідуальність.

Крім того необхідність СРС визвано тим, що обсяги матеріалів стосовно наук, які вивчають облік та аудит (насамперед ТБО) великі і аудиторного часу (лекції та практичне заняття) замало для повного засвоєння.

СРС є основним засобом оволодіння навчальним матеріалом та засвоєння вмінь, знань та навичок. Метою організації СРС у ВУЗі є розвиток у майбутніх фахівців творчої активності, вміння аналізувати ситуації та приймати рішення.

Конкретними задачами СРС на економічних спеціальностях є:

1) Виховання самостійності і творчого підходу до оволодіння знаннями;

2) Досягнення глибоких і тривких знань;

3) Перетворення досягнутих знань в тверді переконання;

4) Вироблення вміння самостійно підходити до вирішення задач;

5) Вміння робити висновки на основі аналізу.

6) Вище вказані мета і задачі потребують чіткої організації і конкретизації самостійної роботи студента.

Найбільш типовими формами СРС по вивченню дисциплін є:

1) Підготовка до лекції;

2) Підготовка для контрольної роботи;

3) Підготовка до захисту індивідуальної роботи;

4) Підготовка до іспиту.

Елементами вказаних форм можуть бути:

Вивчення та конспектування обов’язкової літератури, підручників. Такі відомості студент в обов’язковому порядку отримує на лекції та на практичних заняттях (в планах проведення практичних занять з бухгалтерського обліку, які роздаються кожному студенту, подана обов’язкова література).

Крім того студент повинен:

1) вивчати та конспектувати додаткову літературу;

2) вивчати, та по необхідності, конспектувати діючі в Україні нормативні та законодавчі акти;

3) ще одним із напрямків СРС є вивчення Плану рахунків. Студентам спеціальності 6.509 необхідно вивчити синтетичні рахунки, знати їх характеристику і методологією використання. Дана методика викладена в Інструкції по використанню Плану рахунків.

При підготовці до лекцій студент працює з текстами лекцій, вивчає основні та додаткові літературні джерела.

Завдання для виконання самостійної роботи

 


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  3. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  4. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  5. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  6. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  7. II. Завдання
  8. II. Завдання на проект.
  9. II. Навчальні цілі заняття
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 309

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 11. Організація бухгалтерського обліку | Тема: Предмет і метод бухгалтерського обліку

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.