МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
НАВЧАЛЬНІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВОдним з напрямків навчання студентів у ВУЗі є самостійна робота, якій зараз приділяється найбільша увага, тому, що СРС є основою у процесі становлення студента – спеціалістом. Тільки вміння самостійно організувати свій час для навчання дасть можливість стати у майбутньому висококваліфікованим спеціалістом. СРС – це основний шлях формування таких рис особистості, як самостійність, активність та індивідуальність. Крім того необхідність СРС визвано тим, що обсяги матеріалів стосовно наук, які вивчають облік та аудит (насамперед ТБО) великі і аудиторного часу (лекції та практичне заняття) замало для повного засвоєння. СРС є основним засобом оволодіння навчальним матеріалом та засвоєння вмінь, знань та навичок. Метою організації СРС у ВУЗі є розвиток у майбутніх фахівців творчої активності, вміння аналізувати ситуації та приймати рішення. Конкретними задачами СРС на економічних спеціальностях є: 1) Виховання самостійності і творчого підходу до оволодіння знаннями; 2) Досягнення глибоких і тривких знань; 3) Перетворення досягнутих знань в тверді переконання; 4) Вироблення вміння самостійно підходити до вирішення задач; 5) Вміння робити висновки на основі аналізу. 6) Вище вказані мета і задачі потребують чіткої організації і конкретизації самостійної роботи студента. Найбільш типовими формами СРС по вивченню дисциплін є: 1) Підготовка до лекції; 2) Підготовка для контрольної роботи; 3) Підготовка до захисту індивідуальної роботи; 4) Підготовка до іспиту. Елементами вказаних форм можуть бути: Вивчення та конспектування обов’язкової літератури, підручників. Такі відомості студент в обов’язковому порядку отримує на лекції та на практичних заняттях (в планах проведення практичних занять з бухгалтерського обліку, які роздаються кожному студенту, подана обов’язкова література). Крім того студент повинен: 1) вивчати та конспектувати додаткову літературу; 2) вивчати, та по необхідності, конспектувати діючі в Україні нормативні та законодавчі акти; 3) ще одним із напрямків СРС є вивчення Плану рахунків. Студентам спеціальності 6.509 необхідно вивчити синтетичні рахунки, знати їх характеристику і методологією використання. Дана методика викладена в Інструкції по використанню Плану рахунків. При підготовці до лекцій студент працює з текстами лекцій, вивчає основні та додаткові літературні джерела. Завдання для виконання самостійної роботи
Читайте також:
|
||||||||
|