Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Під час підготовки до семінарського заняття курсанти та студенти повинні.

1. Засвоїтивизначення понять: праворозуміння, природне право, позитивне право.

2. Самостійно скластитаблицю за таким зразком:

Назва концепції, представники Зміст концепції права
1.Природно-правова теорія права.  
2. Тощо  

3. Знайти відповідність між стовпцями таблиці «Визначення права у різних концепціях праворозуміння»

1. Аксіологічна. А. Право – це наказ суверена, який має санкцію.
2. Соціологічна. Б. Право – це результат розкриття народного духу.
3. Нормативістська. В. Право – це міра свободи та справедливості.
4. Психологічна. Г. Право – це реально існуючий порядок суспільних відносин.
5. Історична. Д. Право – це атрибутивно-імперативні емоції.

4. Спробувати самостійно дати філософське, нормативне, соціологічне, інтегративне вивчення права та обґрунтувати свою відповідь.

5.Дати відповідь на наступні питання.

У чому, на вашу думку, полягають глибинні джерела походження кожної з концепцій розуміння сутності права? Відповідь обґрунтуйте.

У чому, на вашу думку, полягають сутність плюралізму різних концепцій права і яким чином вона співвідноситься з проголошенням принципу верховенства права?

Який тип праворозуміння прямо вказує на зв'язок держави і права? Охарактеризуйте основні засади такого типу праворозуміння.

Визначте переваги та недоліки концепції юридичного позитивізму. Яка з концепцій є новітнім напрямом позитивізму ХХ ст.? Визначте її основні засади.

Який тип праворозуміння дає можливість розкрити ціннісні аспекти права?

Визначте переваги та недоліки теорії природного права.

Який тип праворозуміння дає можливість розглядати право як форму опосередкування соціальних потреб та інтересів?

Визначте переваги та недоліки соціологічного підходу до розуміння права.

Визначте сутність інтегративного підходу до розуміння права. Чи є можливим у сучасних умовах формування концепції універсального, всесвітнього права?

6. Знайдіть відповідність між стовпцями таблиці «Автори висловлювань».

1. Д. Холл. А. «Наше право є ніщо інше, як закріплений за нами, що належить нам – як наше добро – обов’язок іншої особистості».
2. Х. Кельзен. Б. «Вся історія права – повільне, плавне розкриття тієї субстанції, яка, як зерно, спочатку покоїться у грунті народного духу».
3. Л. Петражицький В. «Право є ніщо інше, як прогноз того, яким чином діятиме суд на практиці».
4. К. Савіньї. Г. «Право – це сукупність нормативів рівності і справедливості, що визнані в цьому суспільстві, забезпечені офіційним захистом, регулюють боротьбу і узгодження вільних воль в їх взаємовідношенні одне з одним».
5.О. Холмс. Д. «Право є своєрідною моделлю присутності Бога у суспільстві».
6. Ж. Марітен. Е. «Право – це сукупність норм, здійснюваних у примусовому порядку».

7. Підготувати реферати за темами: “Праворозуміння як елемент правової культури”, “Поняття права в різних правових системах”.

 


Читайте також:

  1. II. Навчальні цілі заняття
  2. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  3. III. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  4. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  5. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  6. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  7. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  8. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  9. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  10. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  11. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  12. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ




Переглядів: 718

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методичні рекомендації | Юридичний словник

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.