МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Під час підготовки до семінарського заняття курсанти та студенти повинні.1. Засвоїтивизначення понять: праворозуміння, природне право, позитивне право. 2. Самостійно скластитаблицю за таким зразком:
3. Знайти відповідність між стовпцями таблиці «Визначення права у різних концепціях праворозуміння»
4. Спробувати самостійно дати філософське, нормативне, соціологічне, інтегративне вивчення права та обґрунтувати свою відповідь. 5.Дати відповідь на наступні питання. У чому, на вашу думку, полягають глибинні джерела походження кожної з концепцій розуміння сутності права? Відповідь обґрунтуйте. У чому, на вашу думку, полягають сутність плюралізму різних концепцій права і яким чином вона співвідноситься з проголошенням принципу верховенства права? Який тип праворозуміння прямо вказує на зв'язок держави і права? Охарактеризуйте основні засади такого типу праворозуміння. Визначте переваги та недоліки концепції юридичного позитивізму. Яка з концепцій є новітнім напрямом позитивізму ХХ ст.? Визначте її основні засади. Який тип праворозуміння дає можливість розкрити ціннісні аспекти права? Визначте переваги та недоліки теорії природного права. Який тип праворозуміння дає можливість розглядати право як форму опосередкування соціальних потреб та інтересів? Визначте переваги та недоліки соціологічного підходу до розуміння права. Визначте сутність інтегративного підходу до розуміння права. Чи є можливим у сучасних умовах формування концепції універсального, всесвітнього права? 6. Знайдіть відповідність між стовпцями таблиці «Автори висловлювань».
7. Підготувати реферати за темами: “Праворозуміння як елемент правової культури”, “Поняття права в різних правових системах”.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|