МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Під час підготовки до семінарського заняття курсанти та студенти повинні.1. Засвоїтивизначення понять: джерело права, форма права, правовий звичай, правовий прецедент, нормативно-правовий акт, нормативний договір, судова практика, правова доктрина, закон, підзаконний нормативно-правовий акт, правовий акт, правозастосовний акт, інтерпретаційний акт. 2. З метою розрізнення таких понять, як “форма права” та “джерела права”, самостійно скласти порівняльну таблицю за таким зразком.
3. Самостійно скластисхеми: а) видів форм права; б) видів правових актів; в) видів нормативно-правових актів. 4. Знайти відповідність між стовпцями таблиці «Форми права».
5. Спробуйте порівняти різні джерела права. Які їх недоліки та переваги? Систематизуйте відповідь, використавши цю таблицю.
6.Проаналізуватинорми Господарського процесуального кодексу України, Кодексу торговельного мореплавства, Кодексу законів про працю і визначитинаявність правового звичаю у правовій системі України (конкретні статті, санкціоновані державою як правові звичаї). 7. В Україні до 1997 р. питання про роль судового прецеденту вирішувалось однозначно: жодне судове рішення будь-якої судової інстанції судових прецедентів не створювало і джерелом права не визнавалось. Після 17 липня 1997 р., коли Верховна Рада України ратифікувала Європейську конвенцію захисту прав і свобод людини, ця проблема виникла, оскільки рішення європейського суду почали набирати значення судових прецедентів, тобто джерел права. Яким є ставлення до цього в Україні? Проаналізуйте ст. ст. 9, 55 Конституції України та висловте своє бачення цієї проблеми. 8. Навестиприклади нормативно-правових договорів як джерел права внутрішньодержавного характеру з різних галузей права України. 9.Підготувати реферати за темами: “Джерело і форма права: співвідношення понять”, “Норми міжнародного права як джерело права України”, “Особливості джерел права в сучасних правових системах”.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|