Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Під час підготовки до семінарського заняття курсанти та студенти повинні.

1. Засвоїти визначення понять: правотворення, нормотворчість, правотворчість, законотворчість, юридична техніка, мова закону, систематизація нормативно-правових актів, кодифікація, консолідація, інкорпорація.

2. Скласти таблицю «Види правотворчості».

Критерій класифікації Вид правотворчості
   

3.Самостійно скластисхеми: а) стадій законотворчого процесу в Україні та проаналізувати зміст кожної з його стадій; б) видів систематизації нормативно-правових актів.

4.Користуючись текстами Конституції України та Конституції Російської Федерації, порівнятистадії законодавчого процесу за наступною схемою

  Україна Російська Федерація
Суб’єкти законодавчої ініціативи.    
Суб’єкти розроблення законопроекту.    
Кількість читань законопроекту.    
Порядок прийняття закону.    
Порядок підписання главою держави.    
Порядок обнародування.    
Строки набрання чинності.    

5. Проаналізуватитезу Ш.Л. Монтеск’є з його праці “Про дух законів”: “Дух поміркованості має бути духом законодавця... Що потрібно мати на увазі у процесі розроблення законів? Склад їх має бути ємним... простим... Рішення відкриті завжди кращі для розуміння... Суттєва умова – щоб слова закону викликали в усіх людей одні і ті ж поняття”.

6. Дати відповіді на питання.

Чим відрізняються поняття «правотворення», «нормотворення», «правотворчість», «законотворчість»? Хто здійснює правотворчу діяльність держави?

Назвіть фактори, що зумовлюють потребу на певному етапі розвитку людства у створенні законодавчого органу.

Чи може прийнятий закон бути неправовим? В яких випадках? Наведіть конкретні приклади.

Які деформації законотворчої діяльності в Україні вам відомі? Назвіть можливі способи їх подолання.

Чи погоджуєтеся Ви з думкою, що ухвалення Конституції референдумом – це найдемократичніший спосіб?

7. Наведіть конкретні приклади видів систематизації нормативно-правових актів, що використовуються різними державними органами.

8. Знайтивідповідність між стовпцями таблиці «Види систематизації нормативно-правових актів».

1. Облік нормативно-правових актів. А. Ухвалення укрупненого акта на основі об'єднання(сукупність) норм розрізнених актів без внесення змін.
2. Інкорпорація. Б. Об'єднання правових норм різних галузей права, що регулюють суспільні відносини в певній сфері.
3. Консолідація. В. Об'єднання нормативно-правових актів без їх змінювання до зведення за певною ознакою.
4. Кодифікація. Г. Створення нового нормативно-правового акта на основі старих актів, з частковим або повним змінюванням їх змісту.
5. Міжгалузева (комплексна) кодифікація. Д. Зведення чинних нормативно-правових актів, їх оброблення та розташування за певною системою.

9. Побудувати графічну діаграму співвідношення системи права та системи законодавства за обсягом.

10. Підготувати реферати за темами: “Об’єктивне та суб’єктивне у праві”, “Юридична техніка і правотворчість”, “Мова і стиль закону”.


Читайте також:

  1. II. Навчальні цілі заняття
  2. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  3. III. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  4. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  5. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  6. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  7. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  8. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  9. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  10. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  11. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  12. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ




Переглядів: 417

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ТЕМА 17. ПРАВОТВОРЕННЯ, НОРМОТВОРЧІСТЬ | Юридичний словник

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.