МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Під час підготовки до семінарського заняття курсанти та студенти повинні.1. Засвоїти визначення понять: правотворення, нормотворчість, правотворчість, законотворчість, юридична техніка, мова закону, систематизація нормативно-правових актів, кодифікація, консолідація, інкорпорація. 2. Скласти таблицю «Види правотворчості».
3.Самостійно скластисхеми: а) стадій законотворчого процесу в Україні та проаналізувати зміст кожної з його стадій; б) видів систематизації нормативно-правових актів. 4.Користуючись текстами Конституції України та Конституції Російської Федерації, порівнятистадії законодавчого процесу за наступною схемою
5. Проаналізуватитезу Ш.Л. Монтеск’є з його праці “Про дух законів”: “Дух поміркованості має бути духом законодавця... Що потрібно мати на увазі у процесі розроблення законів? Склад їх має бути ємним... простим... Рішення відкриті завжди кращі для розуміння... Суттєва умова – щоб слова закону викликали в усіх людей одні і ті ж поняття”. 6. Дати відповіді на питання. Чим відрізняються поняття «правотворення», «нормотворення», «правотворчість», «законотворчість»? Хто здійснює правотворчу діяльність держави? Назвіть фактори, що зумовлюють потребу на певному етапі розвитку людства у створенні законодавчого органу. Чи може прийнятий закон бути неправовим? В яких випадках? Наведіть конкретні приклади. Які деформації законотворчої діяльності в Україні вам відомі? Назвіть можливі способи їх подолання. Чи погоджуєтеся Ви з думкою, що ухвалення Конституції референдумом – це найдемократичніший спосіб? 7. Наведіть конкретні приклади видів систематизації нормативно-правових актів, що використовуються різними державними органами. 8. Знайтивідповідність між стовпцями таблиці «Види систематизації нормативно-правових актів».
9. Побудувати графічну діаграму співвідношення системи права та системи законодавства за обсягом. 10. Підготувати реферати за темами: “Об’єктивне та суб’єктивне у праві”, “Юридична техніка і правотворчість”, “Мова і стиль закону”. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|