Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






VІ УМОВИ ЗАДАЧ

 

Задача 1

З наведених в таблиці 1 додатку даних визначити, які з країн належать до капіталонасичених, а які трудонасичених і які види товару вони повинні експортувати та імпортувати згідно теореми Хекшера-Олінна?

 

Задача 2

Виходячи з даних, наведених в таблиці 2 додатку визначити обсяг імпорту країни (згідно правила Вальраса), якщо вартість активів проданих іноземцям склала А1 тис. дол., а придбаних у них склала А2 тис. дол. Відсотки за вкладений капітал, одержані із за кордону, склали R1 тис. дол., виплачені іноземцям R2 тис. дол. Експорт країни склав Ех тис. дол.

 

Задача 3

Виходячи з окремих показників стану економіки країни за умовний рік, а саме: споживання домашніх господарств, підприємств та уряду – С млрд. $, внутрішні інвестиції – Ін млрд. $, експорт – Ех млрд. $, імпорт – Ім млрд. $,.

Визначте:

1. імпортну, експортну та зовнішньоторгову квоти країни.

2. до яких економік (відкритих чи закритих) відноситься подана у Вашому варіанті країна.

3. Оцініть ступінь платоспроможності даної країни

Вихідні дані наведено в таблиці 3 додатку.

Задача 4

Визначте рівень девальвації фунта стерлінга до долара США, якщо курс до проведення девальвації складав К1 ф.ст./дол., а після склав К2 ф.ст./дол. Розрахуйте також відсоток вимушеної ревальвації долара США до фунта стерлінга. Вихідні дані для розрахунку наведено в таблиці 4.

 

Задача 5

Розглядаються дві країни, А та В. Ринок праці в даних країнах характеризується даними, наведеними в наступній таблиці.

варіант країна сума останніх двох цифр номера залікової книжки від 1 до 10 сума останніх двох цифр номера залікової книжки від 11 до 20
А функція попиту на працю DLа=100+ k – 5n функція пропозиції праці SLа= 60+ k + 3n функція попиту на працю DLа=200+ k – 5n функція пропозиції праці SLа= 120+ k + 3n
В функція попиту на працю DLв=120+ k – 5n функція пропозиції праці SLв= 40+ k + 5n функція попиту на працю DLв=240+ k – 3n функція пропозиції праці SLв= 80+ k + 5n

k –номер варіанта;

n – рівноважна заробітна плата, доларів за годину.

Необхідно визначити:

1. об’єм зайнятості (млн. чол.) та рівноважну заробітну плату (дол. за годину) в обох країнах.

2. можливий напрям руху міграції робочої сили (з якої країни в яку і чому).

3. уявіть, що в обох країнах знято всі обмеження на міграцію, і результаті руху робочої сили в країні еміграції рівноважна годинна ставка заробітної плати виросла (на 1 долар для варіантів від 1 до 10 та на 2 долара для варіантів 11-20). Яким буде об’єм еміграції ?

 

Задача 6

Припустимо, що країна А має порівняльну перевагу у виробництві зерна й у результаті встановлення вільних торгових відношень з іншими країнами починає експортувати зерно й імпортувати цукор. В таблиці 5 наведено дані про частку прибутку різних чинників у доданій вартості, при виробництві зерна і цукру, а також у національному доході країни А.

Необхідно:

а) Розрахувати показники експортної/імпортної спеціалізації Six для кожного з трьох чинників (праця, земля, капітал).

б) Якби чинники цілком не могли переміщатися між секторами, хто б виграв у результаті розширення торгівлі? Хто б програв?

 

Задача 7

Припустимо, що фірма Д в країні В виготовляє літаки. Деякі матеріали та комплектуючі вона завозить із-за кордону. питома вага вартості імпортних компонентів матеріальних затрат в ціні кінцевої продукції складає а. Нехай з ціллю захисту національних виробників та підтримки зайнятості уряд країни вводить митний тариф на імпортний літак в розмірі Тн, а на імпортні матеріали комплектуючі Тім. Вихідні дані для розрахунків в таблиці 6. Необхідно визначити:

1. яким буде фактичний рівень митного захисту літакобудування.

2. за яких умов фактичний рівень митного захисту літакобудування буде співпадати із номінальним рівнем мита на конкуруючу імпортну продукцію.

 

Задача 8

Визначити ефект масштабу виробництва (описаний Кругменом), якщо задано а - постійну величину яка залежить від технології виробництва, Q1 та Q2— обсяги випуску продукції фірми (прийняти відповідно 100 та 300 одиниць), та b — граничне співвідношення між обсягом виробництва та кількістю праці. Вихідні дані наведено в таблиці 7.

 


Читайте також:

  1. I. ЗАДАЧИ ДЛЯ ПРАКТИЧЕСКИХ ЗАНЯТИЙ И САМОСТОЯТЕЛЬНЫХ РАБОТ
  2. I. Застосування похідної та інтеграла до роз’язування задач елементарної математики.
  3. II. Умови вибору професії.
  4. III. Інформаційне забезпечення задачі
  5. IIІ. Інформаційне забезпечення задачі
  6. IV. Алгоритм вирішення задачі
  7. IV. Алгоритм розв’язання задачі
  8. IV. Алгоритм розв’язання задачі
  9. IV. Алгоритм розв’язання задачі
  10. Word problem (задачи)
  11. А) Задачі, що розкривають зміст дій




Переглядів: 979

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
IV. ВИБІР КОНТРОЛЬНИХ ЗАВДАНЬ ТА ВИМОГИ ДО НАПИСАННЯ КОНТРОЛЬНИХ РОБІТ | VII. ПИТАННЯ ДЛЯ САМОПЕРЕВІРКИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.