Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Система маркетингових досліджень на туристичному підприємстві.

Маркетингові дослідження — це система збору, обробки, аналізу та прогнозування даних, необхідних для прийняття рішень у маркетинговій діяльності.

Метою будь-якого маркетингового дослідження є зменшення ризику від рішень стосовно ділової активності підприємства.

Мінімізація ризику досягається на основі використання висновків маркетингового дослідження в прийнятті рішень. Під висновками маркетингового дослідження розуміється систематизована інформація про стан та можливі варіанти розвитку об’єкта дослідження.

Дослідження ведуться за допомогою обчислювальної техніки. Багато великих фірм створили багатопрофільні інформаційні системи ("банки даних"), де зберігаються відомості про ринки, товари, покупців, розрахунки з постачальниками і покупцями, про збутову мережу, а також інша комерційна інформація.

Маркетингове дослідження може проводитись з метою або визначення, або вирішення проблеми підприємства. При визначенні проблеми маркетингові дослідження можуть стосуватись визначення ринкового потенціалу, долі ринку, іміджу фірми, ринкових характеристик, дослідження тенденцій тощо.

 
 

 

 


Здійснення маркетингового дослідження повинне відбуватись згідно визначених принципів (див. Рис.).

 
 

 


Рис. Основні принципи маркетингових досліджень

 

Проведення маркетингового дослідження необхідно для прийняття рішень з таких питань:

Ø сегментація ринку, її необхідність, критерії та умови успішної сегментації;

Ø вибір ринку, країни для розвитку діяльності;

Ø обґрунтування стратегії виходу на новий ринок;

Ø обґрунтування елементів маркетингового комплексу (товарної та цінової стратегії, комунікацій, каналів розподілу, системи просування);

Ø розробка маркетингової стратегії;

Ø створення маркетингового плану.

Складність проведення маркетингового дослідження обґрунтовують фактори:

ð велике поле дослідження;

ð технічні труднощі збору інформації;

ð висока вартість досліджень, особливо збору первинної інформації;

ð труднощі порівнянь та пояснень;

ð проблеми розробки рекомендацій.

Об’єкти дослідження загалом можна згрупувати в такі групи:

1. http://enbv.narod.ru/text/Econom/uzed/str/12.html - 123#123ВИВЧЕННЯ ТОВАРУ.

2. ВИВЧЕННЯ ПОКУПЦЯ.

3. ВИВЧЕННЯ РИНКУ.


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. BANKING SYSTEM. Банковская система
  3. D. СОЦИОИДЕОЛОГИЧЕСКАЯ СИСТЕМА ВЕЩЕЙ И ПОТРЕБЛЕНИЯ
  4. II. Бреттон-Вудська система (створена в 1944 р.)
  5. III. центральная нервная система
  6. ISO9000. Як працює система управління якістю
  7. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  8. IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО
  9. The educational system of Great Britain (Система освіти Великобританії)
  10. V. Етичні правила психологічних досліджень
  11. V. СИСТЕМА ПОТОЧНОГО ТА ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ
  12. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок




Переглядів: 526

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 2. Система маркетингових досліджень і маркетингової . інформації на підприємствах туристичної індустрії. | Основні фактори мікро- і макросередовища функціонування туристичного підприємства

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.