МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||
Конкретна мета самостійної підготовки до практичного заняттяНа підставі отриманих знань щодо етіологічних та патогенетичних факторів найбільш поширених функціональних та органічних захворювань травного каналу у дітей старшого віку засвоїти основні клінічні та діагностичні критерії функціональної диспепсії, абдомінального болю, хронічних гастритів, гастродуоденітів та виразкової хвороби та ознайомитись з основними принципами лікування, реабілітації і профілактики функціональних та органічних захворювань травного каналу у дітей старшого віку.
Програма самостійної підготовки до практичного заняття
1.Базовий рівень підготовки..
2. Оволодіння представленим у методичній вказівці учбовим матеріалом, що містить мінімальний базовий рівень знань, необхідний для засвоєння теми. 3. Робота з рекомендованою літературою за темою заняття. 4. Ознайомлення з методикою виконання визначених практичних навичок. 5. Самоконтроль отриманих знань за допомогою контрольних питань до заняття, розв’язування ситуаційних завдань та тестового контролю. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||
|