МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Військовослужбовців.Особливу увагу командирів, офіцерів по роботі з о/с мають привертати особи: - відстаючі в бойовій і спеціальній підготовці; - схильні до порушень військової дисципліни; - сварливі в колективі, конфліктні, гнівливі; - пустотливі, які припускаються безглуздих, недоладних вчинків, або які мають незвичну поведінку, постійно перебувають у піднесеному настрої, багатослівні; - скритні, сльозливі, помислові, легковразливі, схильні до усамітнення, з тривалозниженим настроєм, які висловлюють думки про самогубство; - з нестійким настроєм, ті, що постійно скаржаться на поганий стан здоров'я; - сором'язливі, байдужі до навколишнього світу, хто ставиться до всього з підозрою; - схильні до вживання наркотиків і алкоголю; - одружені, котрі мали відстрочки до призову в армію з різних причин, мали приводи у міліцію до призову в армію; - фізично ослаблені; - ті, хто пережив травми й захворювання нервової системи, ті, хто скаржиться на біль у голові, помічені в лунатизмі тощо. Як свідчить досвід роботи з військовослужбовцями, які здійснили суїцидальні замахи, для того, щоби бесіда діяла ефективно, вона має бути побудована відповідним чином і складатися з декількох послідовних етапів, кожен із яких має своє специфічне завдання і зумовлює спеціальні прийоми. а) Запрошення на бесіду. Ніколи й ні за яких обставин не запрошуйте людину до себе на бесіду через третіх осіб. Запрошуйте особисто, бажано віч-на-віч. Краще спочатку зустрітися мов би випадково, звернутися з якимось нескладним проханням чи дорученням, виконання якого передумовлює зустріч. б) Місце бесіди. Можна, звичайно, провести розмову в службовому кабінеті, але краще надати перевагу іншому, не такому «формальному» місцю. Головне — це відсутність сторонніх осіб. Ніхто не повинен переривати розмову, якби довго вона не тривала. в) Час для бесіди. Бажано призначити бесіду в позаслужбовий час, адже вдень кожен зайнятий своїми справами. Можливо навіть перед самим відбоєм, не побоюючись продовжити бесіду й по тому, як особовий склад уже спатиме. «Нічна» розмова довірливіша. І ще один аргумент на користь «вечірньої» бесіди: це час, коли негативні переживання посилюються, загострюється почуття самотності, яке таїть у собі підвищену суїцидозагрозу. Це час максимальної кількості самогубств.
г) Поведінка під час бесіди. Під час бесіди намагайтеся не робити ніяких записів, хіба що обмежуйтесь короткими помітками. Не поглядайте на годинника і тим паче не виконуйте якихось справ «мимохідь». Будьте гранично уважним, гранично зацікавленим співрозмовником. Демонструйте, що важливішого, ніж ця бесіда, для вас на цей час нічого не існує.
Читайте також:
|
||||||||
|