Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Передмова

П р а к т и к у м

для самостійної роботи при вивченні курсу „Філософія” для студентів I курсу

Всіх форм навчання

Всіх спеціальностей

Випуск ІІІ

Одеса ОДЕУ 2005

 

 


Міністерство освіти і науки України

Одеський державний економічний університет

 

Практикум

для самостійної роботи при вивченні курсу „Філософія”

Для студентів 1 курсу всіх форм навчання

Всіх спеціальностей

Випуск ІІІ

Усі цитати, цифровий і фактич-ний матеріал, бібліографічні відомості перевірені, написання сторінок відповідає стандартам. Зауваження рецензентів ураховані.     _______________________ (підпис укладачів) Затверджено на засіданні кафедри філософії та культурології. Протокол №6 від 20.06.05 р.

Одеса ОДЕУ 2005

Практикум для самостійної роботи при вивченні курсу „Філософія” для студентів 1 курсу всіх форм навчання всіх спеціальностей (Відп. за випуск М.Ф.Шмиголь, О.В.Сулим – Одеса: ОДЕУ, ротапринт, 2005 р. - 73 с. )

 

Укладачі:

М.Ф.Цибра,д-р філос. наук, професор

Л.О.Сандюк, канд. філос. наук, доцент

С.П.Симоненко, канд. філос. наук, доцент

О.В.Сулим, канд. філос. наук, доцент

М.Ф. Шмиголь, канд. філос. наук, доцент

Н.В. Щубелка, канд. філос. наук, доцент

А.М.Коваленко, викладач

 

Відповідальні за випуск:

М.Ф. Шмиголь, канд. філос. наук, доцент

О.В.Сулим, канд. філос. наук, доцент

Рецензенти: Г.К.Парієнко, д-р іст. наук, професор (зовнішній рецензент)

О.С.Кирилюк, канд. філос. наук, професор

Є.О.Акимович, канд. філос. наук, доцент

 

Коректор: А.О.Ковальова


Передмова

Збірник тестів з курсу „Філософія” для студентів 1 курсу усіх форм навчання розроблено членами кафедри філософії та культурології у відповідності з новою навчальною програмою. Запропоновані тести доповнюють та конкретизують зміст багатьох філософських проблем, спонукають студентів до самостійного творчого мислення, дають змогу виявити не лише накопичені ними знання, але й їх вміння логічно та аргументовано висловлювати свої думки. Зміст тестів різноманітний: серед них є такі, котрі потребують знання термінів, імен, назв, однак більшість питань орієнтована на більш глибокий рівень пізнання проблем, що вивчаються; для відповіді на них буде потрібно розуміння смислу та сутності філософських напрямків та концепцій, що вивчаються.

Робота з тестами стимулює самостійну роботу студентів, заохочує їх до більш глибокого вивчення рекомендованої літератури, дозволяє покращити як поточний, так і підсумковий контроль засвоєних знань. Форма „питання - відповідь” сприяє більш активному ставленню студента до вивчення матеріалу, а викладачеві ця форма дозволяє досить швидко проконтролювати рівень підготовленості студентів і при цьому уникнути суб’єктивності в оцінці знань.

Важливим є й те, що тестова форма є одним із способів впровадження проблемного методу навчання. За допомогою тестів виникає можливість створення проблемних ситуацій на семінарах, іспитах. Робота з тестами також сприяє формуванню навичок самостійних суджень і аргументації.

Питання тестів та варіанти відповідей на них передбачають певний рівень підготовки студентів, знання ними як обов’язкової, так і додаткової літератури. Повна та змістовна відповідь на тести повинна бути не лише правильною (вибір правильного варіанту), але й аргументованою (необхідно пояснити вибір певної відповіді).

Збірник побудований відповідно до основних тем курсу філософії і містить 450 тестів; більшість з них вже пройшли процес апробації в ході семінарських занять та контрольних заходів, включаючи іспит. Практикум буде корисним для підвищення ефективності проведення семінарських занять, активізації самостійної роботи студентів, удосконалення індивідуальної роботи, в ході іспитів.

 

 


Читайте також:

  1. І.Передмова
  2. ПЕРЕДМОВА
  3. ПЕРЕДМОВА
  4. ПЕРЕДМОВА
  5. ПЕРЕДМОВА
  6. ПЕРЕДМОВА
  7. Передмова
  8. Передмова
  9. ПЕРЕДМОВА
  10. ПЕРЕДМОВА
  11. ПЕРЕДМОВА
  12. Передмова




Переглядів: 335

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | До Теми 1(7). Філософія, її призначення,

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.