Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






До Теми 1(7). Філософія, її призначення,

Зміст і функції в суспільстві

1. Зміст світогляду визначають:

1. знання про світ, вироблені природознавством;

2. знання, принципи, переконання, що виконують функцію життєвого орієнтування;

3. політичні, економічні, соціальні програми;

4. ті уявлення про дійсність, які є виключно індивідуальним надбанням людини.

2. Зміст світогляду групується довкола відношення:


1. природне – соціальне;

2. природні речі – штучні речі;

3. людина – світ.


3. Філософія - це:


1. наука про мудрість;

2. прагнення до мудрості;

3. володіння мудрістю;

4. мудрість.


Хто із стародавніх філософів уперше використовує поняття “філософія”?


1. Конфуцій;

2. Фалес;

3. Піфагор;

4. Сократ;

5. Платон;

6. Демокрит.


5. Міфологічний світогляд передбачає:


1. протистояння людини природі;

2. єдність людини з природою;

3. поділ усього сущого на матеріальне і духовне;

4. міфологія не має автора, її творцем є народ;

5. раціонально пояснює свої твердження;

6. міфологічна свідомість є синкретичною;

7. міфологія є авторською формою мислення та інтелектуальної творчості.


6. Філософський світогляд є:


1. свідомо вибудованим;

2. формується і функціонує стихійно;

3. логічно-послідовним;

4. характеризується рефлексією;

5. наявністю догматів та священних текстів;

6. раціонально пояснює свої твердження;

7. постає свідомою та усвідомленою інтелектуальною діяльністю;

8. є авторською формою мислення та інтелектуальної творчості;

9. знаменує виділення людини із природи.


 

Де вперше зароджується філософія як вищий тип світогляду?


1. Давній Єгипет;

2. Давня Греція;

3. Давній Китай;

4. Давня Індія.


Які з перерахованих питань є філософськими?


1. У чому сенс існування людини?

2. Які шляхи вирішення екологічної кризи?

3. Чи можливі небілкові форми життя?

4. Що є істина?

5. Як вирішити продовольчу проблему людства?

6. У чому сутність гравітації?

7. Що таке свобода?


Які з наведених нижче суджень відносяться до філософських?


1. Всяке явище причинно обумовлене.

2. Вічний двигун неможливий.

3. Мета виправдує засоби?

4. Кількість енергії в замкнутій системі зберігається.

5. Всі елементарні частки повинні мати структуру.

6. Життя є спосіб існування білкових тіл.

7. Чи пізнаваний світ?

8. Свідомість є властивість високоорганізованої матерії.

9. Усі матеріальні об'єкти мають енергію.



Читайте також:

  1. Автоматизоване робоче місце (АРМ) бухгалтера: призначення, функції та його рівні
  2. Будівельні домкрати, їх призначення, класифікація та конструкція.
  3. Будівельні лебідки, їх призначення, класифікація та конструкція.
  4. Будівельні підйомники, їх призначення, класифікація та конструкція.
  5. Бухгалтерські рахунки, їх призначення, функції і побудова
  6. Геодезичні мережі, їх призначення, класифікація
  7. До теми 1. Філософія, її предмет і роль в житті людини і суспільства
  8. Загальне призначення, устрій, порядок використання основних видів ЗІЗ
  9. Заняття №1 Призначення, будова і конструкція панорами ПГ та гарматного коліматора К-1
  10. Класифікація і характеристика навантажень. Коефіцієнти надійності щодо призначення, матеріалу та навантаження. Коефіцієнт умов роботи.
  11. Комерційні банки: поняття, призначення, класифікація (додаток 1).




Переглядів: 740

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Передмова | Які з наведених суджень можуть належати тільки матеріалісту?

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.