МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
До теми 6 (12). Традиції та особливості РОЗВИТКу ФІЛОСОФСЬКОЇ ДУМКИ В УКРАЇНІ192. Загальною характеристикою філософії Київської Русі були: 1. Спрямованість на вирішення актуальних питань суспільного буття. 2. Домінування духовно-практичної форми освоєння світу. 3. Основна увага до питань суспільної практики, проблем людини, пізнання, смисложиттєвої проблематики. За своїми найпершими особливостями рання українська філософська думка тяжіла до: 1. морального повчання та життєвої настанови; 2. вибудовування абстрактно-теоретичних конструкцій; 3. містико-афористичної символіки; 4. космоцентризму та натурфілософії.
194. Для ідейного спрямування українського гуманізму характерно: 1. реабілітація цінності земного життя та інтерес до суспільно-історичної проблематики; 2. підвищений інтерес до природознавства та точних наук; 3. застосовувати дані точних наук до вивчення людини. 195. Першим вищим навчальним закладом на теренах України була: 1. Острозька академія; 2. Києво-Могилянська академія. 196. До філософів Києво-Могилянської академії належали: 1. П.Могила; 2. Г.Кониський; 3. М.Смотрицький; 4. І.Копинський; 5. І.Гізель; 6. Ф.Прокопович. 197. Філософські курси Києво-Могилянської академії - це: 1. оригінальні філософські концепції, розроблені її професорами; 2. курси пізньої західно-європейської схоластики, запозичені українськими мислителями; 3. типові курси західно-європейських університетів із вкрапленням новітніх даних науки та в інтерпретації, що відповідала традиціям українського менталітету. До складу філософських курсів Києво-Могилянської академії входили такі дисципліни: 1. фізика, метафізика, логіка, етика; 2. фізика, математика, поетика, риторика; 3. метафізика, музика, астрономія; 4. метафізика, поетика, риторика та логіка. 199. З яких частин складався філософський курс в Києво-Могилянській академії: 1. логіки; 2. діалектики; 3. метафізики; 4. фізики. Кому з українських філософів належить вчення про дві натури та три світи? 1. П.Юркевичу; 2. І.Франку; 3. Г.Сковороді; 4. О.Потебні. 201. Світ символів, за Сковородою, це: 1. Біблія; 2. мова; 3. логіка. 202. Назвіть основні ідеї філософської системи Г. Сковороди: 1. антропоцентризм; 2. космологізм; 3. натуралізм; 4. містичний символізм. З ким з античних мислителів порівнювали видатного українського філософа Григорія Сковороду? 1. Аристотелем; 2. Протагором; 3. Сократом; 4. Сенекою. Ким була розроблена концепція “сродної праці”? 1. М.Драгомановим; 2. Д.Чижевським; 3. Т.Шевченком; 4. Г.Сковородою; 5. П.Юркевичем. Читайте також:
|
||||||||
|