Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Які існують форми суспільної свідомості?


1.психологічна;

2.правова;

3.історична;

4.філософська;

5.моральна;

6.естетична;

7.релігійна;

8.політична;

9.ідеологічна.


 

339. Формами суспільної свідомості не є:


1.політика;

2.історична пам’ять;

3.релігія;

4.філософія;

5.традиція;

6.мистецтво;

7.мораль;

8.атеїзм.


340. Які з наведених тверджень виражають діалектико-матеріалістичну концепцію взаємин мислення і мови:


1.мислення виникло до мови;

2.мислення існує незалежно від мови;

3.виникнення мислення неможливо без існування мови;

4.мислення і мова розвивалися одночасно;

5.мова є необхідна матеріальна основа мислення.


341. Вкажіть, які з тверджень правильно виражають сутність мови:


1.Мова – це матеріальна оболонка думки.

2.Мова – це універсальне середовище, в якому здійснюється розуміння.

3.Мова – це будь-яка знакова система, що слугує для передачі інформації.

4.Мова – це спосіб виразу думок і засіб спілкування.

342. Які з запропонованих суджень виражають позицію матеріалізму, а які - ідеалізму:

1.свідомість є властивість високоорганізованої матерії;

2.свідомість матеріальна;

3.свідомість людини — це прояв світового духу;

4.свідомість нерозривна зв'язано з матерією;

5.свідомість може існувати до і незалежно від матерії.


ДО Теми 11 (18). Гносеологія. основний зміст

Пізнавальної діяльності

 

343. Об’єкт пізнання:

1. передує суб’єкту та визначає його;

2. є похідним від суб’єкта;

3. є невід’ємним від суб’єкта, оскільки вони постають сторонами єдиного процесу пізнання;

4. постає частиною суб’єкта пізнання.

На яких принципах та ідеях базується ортодоксальна середньовічна гносеологія?


1. фідеїзму;

2. “божественного одкровення”;

3. пошуку істини через досвід та розум;

4. на переконанні в тому, що раціональне пізнання лише віддаляє від істини, оскільки істини об’єктивної взагалі не існує;

5. пізнання істини з опорою на досвід неможливе, оскільки породжує суб’єктивізм та релятивізм у поглядах на світ;

6. людський інтелект (розум) може бути корисним у пізнанні істини, але лише як другорядний, допоміжний засіб.

 


Згода з яким судженням означає агностицизм?


1. людство ніколи не буде знати все про все;

2. у науках існують невирішені проблеми;

3. всі наші знання є гіпотези;

4. “річ у собі” принципово не може бути пізнаною.


 

346. В яких з наведених тверджень проявляється агностицизм І.Канта?

§ -


1. світ “речей для нас” в принципі неможливо пізнати;

2. світ “речей у собі” принципово непізнаваний;

3. неможливо пізнати істину досвідним шляхом;

4. існує прірви між світом “речей для нас” і світом “речей у собі”.


Яку позицію підтримує І.Кант, стверджуючи: “Без чуттєвості жодного предмета не було б нам дано. А без розсудку жоден предмет не можна було б мислити. Думки без змісту пусті, споглядання без понять сліпі”?


1. емпіричного фундаменталізму;

2. раціоналізму;

3. відходу від фундаменталізму;

4. апріорізму;

5. агностицизму.


 



Читайте також:

  1. III. ФОРМИРОВАНИЕ ЕДИНОГО РОССИЙСКОГО ГОСУДАРСТВА
  2. III. ФОРМИРОВАНИЕ ОТРАСЛЕЙ ПИЩЕВОЙ ПРОМЫШЛЕННОСТИ ПРИ КАПИТАЛИЗМЕ (ХIХ – начало ХХ вв.)
  3. IV. Особенности государственной службы российского трансформирующегося общества.
  4. VII. ФОРМИ КОЛЕКТИВНОГО ОБГОВОРЕННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ПРОБЛЕМ
  5. А) Відносини власності і форми господарювання в сільському господарстві
  6. А) Заробітна плата її форми та системи.
  7. А) Заробітна плата, її форми та системи.
  8. А/. Форми здійснення народовладдя та види виборчих систем.
  9. Автоматизовані форми та системи обліку.
  10. Аграрні реформи та розвиток сільського госпо- дарства в 60-х роках XIX ст. — на початку XX ст.
  11. Акредитив та його форми
  12. Активні форми участі територіальної громади у вирішенні питань ММС




Переглядів: 679

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Хто є автором вчення про неусвідомлюване? | Що слід віднести до гносеологічного фундаменталізму?

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.