МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Які існують форми суспільної свідомості?1.психологічна; 2.правова; 3.історична; 4.філософська; 5.моральна; 6.естетична; 7.релігійна; 8.політична; 9.ідеологічна.
339. Формами суспільної свідомості не є: 1.політика; 2.історична пам’ять; 3.релігія; 4.філософія; 5.традиція; 6.мистецтво; 7.мораль; 8.атеїзм. 340. Які з наведених тверджень виражають діалектико-матеріалістичну концепцію взаємин мислення і мови: 1.мислення виникло до мови; 2.мислення існує незалежно від мови; 3.виникнення мислення неможливо без існування мови; 4.мислення і мова розвивалися одночасно; 5.мова є необхідна матеріальна основа мислення. 341. Вкажіть, які з тверджень правильно виражають сутність мови: 1.Мова – це матеріальна оболонка думки. 2.Мова – це універсальне середовище, в якому здійснюється розуміння. 3.Мова – це будь-яка знакова система, що слугує для передачі інформації. 4.Мова – це спосіб виразу думок і засіб спілкування. 342. Які з запропонованих суджень виражають позицію матеріалізму, а які - ідеалізму: 1.свідомість є властивість високоорганізованої матерії; 2.свідомість матеріальна; 3.свідомість людини — це прояв світового духу; 4.свідомість нерозривна зв'язано з матерією; 5.свідомість може існувати до і незалежно від матерії. ДО Теми 11 (18). Гносеологія. основний зміст Пізнавальної діяльності
343. Об’єкт пізнання: 1. передує суб’єкту та визначає його; 2. є похідним від суб’єкта; 3. є невід’ємним від суб’єкта, оскільки вони постають сторонами єдиного процесу пізнання; 4. постає частиною суб’єкта пізнання. На яких принципах та ідеях базується ортодоксальна середньовічна гносеологія? 1. фідеїзму; 2. “божественного одкровення”; 3. пошуку істини через досвід та розум; 4. на переконанні в тому, що раціональне пізнання лише віддаляє від істини, оскільки істини об’єктивної взагалі не існує; 5. пізнання істини з опорою на досвід неможливе, оскільки породжує суб’єктивізм та релятивізм у поглядах на світ; 6. людський інтелект (розум) може бути корисним у пізнанні істини, але лише як другорядний, допоміжний засіб.
Згода з яким судженням означає агностицизм? 1. людство ніколи не буде знати все про все; 2. у науках існують невирішені проблеми; 3. всі наші знання є гіпотези; 4. “річ у собі” принципово не може бути пізнаною.
346. В яких з наведених тверджень проявляється агностицизм І.Канта? § - 1. світ “речей для нас” в принципі неможливо пізнати; 2. світ “речей у собі” принципово непізнаваний; 3. неможливо пізнати істину досвідним шляхом; 4. існує прірви між світом “речей для нас” і світом “речей у собі”. Яку позицію підтримує І.Кант, стверджуючи: “Без чуттєвості жодного предмета не було б нам дано. А без розсудку жоден предмет не можна було б мислити. Думки без змісту пусті, споглядання без понять сліпі”? 1. емпіричного фундаменталізму; 2. раціоналізму; 3. відходу від фундаменталізму; 4. апріорізму; 5. агностицизму.
Читайте також:
|
||||||||
|