Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Хто із філософів заклав традицію визначати істину як відповідність знання дійсності?


1. Ф.Бекон;

2. Б.Спіноза;

3. П.Гольбах;

4. Платон;

5. Аристотель;

6. К.Маркс.


 

357. Яке філософське вчення тлумачить істину як відповідність мислення відчуттям суб’єкта?


1. неопозитивізм;

2. емпіризм;

3. суб’єктивізм;

4. соліпсизм;

5. ідеалізм;

6. прагматизм.


 

Які концепції істини виділяються у сучасній філософії?


1. концепція відносності;

2. концепція відповідності;

3. концепція достовірності;

4. концепція когерентності;

5. концепція прагматичності.



Які з наведених суджень правильні?


1. істина – це відповідність знання об’єкту;

2. істина - ті знання, що є корисними для людини;

3. істина – ті знання, які можуть бути перевірені соціально-історичною практикою;

4. істинність – вища цінність пізнання.


 

360. Хто з філософів образно охарактеризував істину як “доньку часу”:


1. Бекон;

2. Декарт;

3. Маркс;

4. Гегель;

5. Спіноза;

6. Локк.


361. Серед сучасних підходів до визначення та розуміння істини можна виділити такі:

1. істина – це відповідність знань та уявлень дійсному стану речей;

2. істина – це внутрішня узгодженість знань та їх складових;

3. істина – це характеристика лише наукових знань;

4. істина – це поняття, що у власному розумінні притаманне лише божественному віданню та об’явленню;

5. істина постає в якості еталонного поняття, що дозволяє оцінювати міру точності та виправданості знань.

362. Які з наведених суджень, на вашу думку, правильно відображають співвідношення науки і моралі:


1. наукові положення не можуть оцінюватися з погляду етики;

2. досягнення науки не можуть бути аморальними;

3. наукові теорії можуть бути як моральними, так і аморальними;

4. все, що об’єктивне і істинне, те моральне;

5. моральна оцінка відноситься тільки до використання наукових положень.


 

 


Вкажіть, у якому із суджень знайшла відображення точка зору антисцієнтизму?

1. наука — джерело прогресу людського суспільства;

2. наукові досягнення можуть бути використані як на благо, так і на шкоду людям;

3. наука в сучасних умовах стала ворожою людині, веде до дегуманізації суспільства, до перетворення наукових відкриттів у пануючу над людиною силу;

4. наука як вища форма суспільної свідомості має право втручатися в усі області природної і соціальної дійсності, для неї немає ні моральних, ні юридичних перепон.

 


Читайте також:

  1. IV. Міжпредметна інтеграція, базові знання, навички,
  2. V Потреби та мотиви стимулюють пізнання себе та прагнення до саморозвитку.
  3. V. Прочитайте та з'ясуйте як визначати основу іменників.
  4. XV. Фінансові результати від первісного визнання та реалізації сільськогосподарської продукції та додаткових біологічних активів
  5. Агностик, суб’єкт пізнання, субстанція
  6. Аксіологія права у структурі філософсько-правового знання. Соціальна цінність права.
  7. Антропологія права в структурі філософсько-правового знання.
  8. Артефакти культури. Знання, цінності і регулятиви як три основних види смислів культури.
  9. Базові знання, вміння, навички, необхідні для вивчення теми
  10. Базові знання, вміння, навички, необхідні для вивчення теми
  11. Базові знання, вміння, навички, необхідні для вивчення теми
  12. Базові знання, вміння, навички, необхідні для вивчення теми




Переглядів: 879

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Що слід віднести до гносеологічного фундаменталізму? | Вкажіть, у яких із суджень знайшла відображення точка зору сцієнтизму?

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.