МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Лабораторне заняття №6 (4 год.)ТЕМА:Виховна система сучасної школи. МЕТА:З'ясувати мету, завдання, зміст виховної роботи сучасної школи та проаналізувати форми і засоби її організації. Розглянути особливості співпраці школи, сім'ї і громадськості. ЗАВДАННЯ: 1. Законспектувати основні принципи та підходи до організації системи виховної роботи. 2. Екскурсія по школі та бесіда з дирекцією школи з метою з'ясування таких питань: А) структура та зміст плана виховної роботи школи; Б) структура та зміст плана виховної роботи класного керівника; В) з’ясувати яким формам, методам та засобам виховання надається перевага? Г) з’ясувати чи здійснюється співпраця школи з батьками, громадськістю, культуроосвітніми, спортивно-туристичними і виробничими закладами мікрорайону?
3. Визначити ефективність діяльності шкільного самоврядування.
4. Представити письмовий аналіз виховної роботи школи за схемою: А) відповідність змісту роботи школи сучасним виховним завданням; Б) чи відповідають вони принципам виховання; В) чи враховуються вікові і індивідуальні особливості учнів, рівень розвитку колективу і вихованості учнів, умови роботи школи? 5. Проаналізувати загальношкільне свято або класну годину за семою: 1. Організація: а) місце проведення, оформлення, обладнання, використання наочності, ТЗН; б) дотримання регламенту, доцільність його використання; в) участь батьків у проведенні заходу; ефективність їхньої участі; ґ) запобігання перевтомі та врахування особливостей розвитку учнів (вихованців). 2. Зміст: а) цілеспрямованість; чи доведено мету до учнів (вихованців); б) зв'язок із життям класу, школи, району, міста; в) використання під час проведення заходу питань, які хвилюють учнів; г) врахування вікових та індивідуальних особливостей; ґ) емоційна насиченість заходу; д) вплив на розширення світогляду учнів, на розвиток пізнавальних інтересів.
3. Методика проведення: а) чи оптимально обрано форму проведення (бесіда, ранок, лекція, година спілкування, конференція, конкурс тощо); б) роль класного керівника (педагога-організатора, керівника гуртка) у проведенні заходу, його педагогічна майстерність; в) наявність елементів обговорення, відкритого обміну думками в ході заходу; г) рівень самостійності учнів у обговоренні проблем.
Читайте також:
|
||||||||
|