МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
СитуаціяПобудована в новому мікрорайоні школа радувала і батьків і дітей. Перші дні вересня були наповнені радістю учнів, їхніми знайомствами з учителями, один з одним. Учителька четвертого класу повела учнів на погулянку в сусідній парк. Діти мирно розглядали дерева, пожовклу траву. Вихователька пропонувала школярам включитись у відому гру. Та гри не вийшло. Так і повернулися діти чинно і тихо у класну кімнату. 1. На якій стадії розвитку перебуває колектив? 2. Як варто було вчинити виховательці у цій ситуації?
Література: Основна: 1. Закон України “Про освіту” (1996) ст. 10,11,12,13,14,16. 2. Закон України “Про загальну середню освіту”. Ст.. 35.36, 3738,39,40 3. Положення Про загальноосвітній навчальний заклад// Директор школи №29-32, 2000. 4. Національна Доктрина розвитку освіти (2002).
Додаткова: 1. Вдовиченко Р. Функціонально-посадові вимоги до професійної управлінської діяльності керівника школи //Рідна школа. - №2. - 2005.- с.16-21. 2. Гриневич Л. Самооцінювання шкіл і демократизація управління освітою //Рідна школа. - №1. - 2005. - с.21-24. 3. Єрмак Н. Формування і розвиток професійно значущих якостей керівника сучасної школи //Рідна школа. - №1. - 2005. - с.25-27. 4. Жерносек І. Основні форми і зміст навчально-методичної діяльності в школі // Рідна школа. - №4, 2000. 5. Корогод Н. Управління як необхідна умова вдосконалення науково-методичної роботи в навчальних закладах //Рідна школа. - №4. - 2005. - с. 44-45. 6. Линова Л., Бондарів І., Жоріна О. Педагогічні ради у школі: технологія і спрямованість // Рідна школа. - №7, 2000. 7. Рогова Т. Реалізація ідей особистісно орієнтованого підходу в управлінні педагогічним колективом школи //Рідна школа. - №4. - 2006.- с.21-24. 8. Самікова І. Системний підхід до керівництва та контролю за педагогічною діяльністю вчителів //Рідна школа. - №3. - 2005. - с.12-13. 9. Погрібна Н. Функції інноваційної управлінської діяльності керівника загальноосвітнього навчального закладу //Рідна школа. - №10. - 2006. - с.54-56. ЛАБОРАТОРНІ ЗАНЯТТЯ Лабораторне заняття №1 (2 год.) ТЕМА:Методологія та методи науково-педагогічного дослідження. МЕТА:Формувати у студентів уміння конструювати науково-педагогічне дослідження; підбирати адекватні методи до проблеми дослідження; розробляти програму педагогічного експерименту. Читайте також:
|
||||||||
|