Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Ситуація

Побудована в новому мікрорайоні школа радувала і батьків і дітей. Перші дні вересня були наповнені радістю учнів, їхніми знайомствами з учителями, один з одним. Учителька четвертого класу повела учнів на погулянку в сусідній парк. Діти мирно розглядали дерева, пожовклу траву. Вихователька пропонувала школярам включитись у відому гру. Та гри не вийшло. Так і повернулися діти чинно і тихо у класну кімнату.

1. На якій стадії розвитку перебуває колектив?

2. Як варто було вчинити виховательці у цій ситуації?

 

Література:

Основна:

1. Закон України “Про освіту” (1996) ст. 10,11,12,13,14,16.

2. Закон України “Про загальну середню освіту”. Ст.. 35.36, 3738,39,40

3. Положення Про загальноосвітній навчальний заклад// Директор школи №29-32, 2000.

4. Національна Доктрина розвитку освіти (2002).

 

Додаткова:

1. Вдовиченко Р. Функціонально-посадові вимоги до професійної управлінської діяльності керівника школи //Рідна школа. - №2. - 2005.- с.16-21.

2. Гриневич Л. Самооцінювання шкіл і демократизація управління освітою //Рідна школа. - №1. - 2005. - с.21-24.

3. Єрмак Н. Формування і розвиток професійно значущих якостей керівника сучасної школи //Рідна школа. - №1. - 2005. - с.25-27.

4. Жерносек І. Основні форми і зміст навчально-методичної діяльності в школі // Рідна школа. - №4, 2000.

5. Корогод Н. Управління як необхідна умова вдосконалення науково-методичної роботи в навчальних закладах //Рідна школа. - №4. - 2005. - с. 44-45.

6. Линова Л., Бондарів І., Жоріна О. Педагогічні ради у школі: технологія і спрямованість // Рідна школа. - №7, 2000.

7. Рогова Т. Реалізація ідей особистісно орієнтованого підходу в управлінні педагогічним колективом школи //Рідна школа. - №4. - 2006.- с.21-24.

8. Самікова І. Системний підхід до керівництва та контролю за педагогічною діяльністю вчителів //Рідна школа. - №3. - 2005. - с.12-13.

9. Погрібна Н. Функції інноваційної управлінської діяльності керівника загальноосвітнього навчального закладу //Рідна школа. - №10. - 2006. - с.54-56.

ЛАБОРАТОРНІ ЗАНЯТТЯ

Лабораторне заняття №1 (2 год.)

ТЕМА:Методологія та методи науково-педагогічного дослідження.

МЕТА:Формувати у студентів уміння конструювати науково-педагогічне дослідження; підбирати адекватні методи до проблеми дослідження; розробляти програму педагогічного експерименту.


Читайте також:

  1. V. Вимоги безпеки в аварійних ситуаціях
  2. V. Вимоги безпеки в аварійних ситуаціях
  3. V. Вимоги безпеки в екстремальних ситуаціях
  4. Безпека в надзвичайних ситуаціях
  5. БЖД у надзвичайних ситуаціях.
  6. Вимоги безпеки в аварійних ситуаціях
  7. Вимоги безпеки в екстремальних ситуаціях
  8. ВИМОГИ БЕЗПЕКИ В ЕКСТРЕМАЛЬНИХ СИТУАЦІЯХ
  9. ВИМОГИ ДО ЗМІСТУ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ВИКОНАННЯ РОЗДІЛУ «ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ» У ДИПЛОМНИХ ПРОЕКТАХ (РОБОТАХ)
  10. Втома породжує у працівника стан, який призводить до помилок в роботі, небезпечним ситуаціям і нещасним випадкам.
  11. Головні визначення – безпека, загроза, небезпека, надзвичайна ситуація, ризик.
  12. Головні визначення – безпека, загроза, небезпека, надзвичайна ситуація, ризик.




Переглядів: 579

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
СЕМІНАРСЬКЕ ЗАНЯТТЯ №6 | Лабораторне заняття №6 (4 год.)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.