Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Діагноз

Друга фаза являє собою глибокий діагноз розв'язуваної проблеми, основою якого є ретельне вивчення і аналіз фактів. Під час цієї фази сторони разом встановлюють, які зміни потрібні. Чи є основна проблема технологічною, організаційною, інформаційною, психологічною або інша? Якщо вона практично всеосяжна, який аспект є вирішальним? Як в організації відносяться до змін: чи усвідомлюється їх необхідність або буде потрібно переконувати людей, що зміни потрібні? Результати узагальнюються і можна вирішити, як зорієнтувати роботу на запропоновані заходи, щоб розв'язати реальну проблему й отримати запланований ефект.

Збираючи дані, консультант уже впливає на систему клієнта, і люди можуть почати змінюватися в результаті присутності консультанта в організації.

 

Планування дій

Мета третьої фази — знайти вирішення проблеми. Вона включає роботу із альтернативним вирішенням і їх оцінки, розробку плану здійснення змін і представлення пропозицій клієнту для ухвалення рішення.

Вибір методів дуже широкий, особливо якщо клієнт бере активну участь у цій фазі. Для планування дій потрібні уява і творчі здібності, а також системний підхід до виявлення і вивчення можливих альтернатив. При цьому потрібно виключити пропозиції, які можуть привести до тривіальних і марних змін, і вирішити, які рішення варто прийняти.

Важливий аспект планування дій — розробка стратегії і тактики здійснення змін, важливо, наприклад, врахувати очікувані проблеми з боку службового персоналу і перебороти опір змінам.

Впровадження

 


Читайте також:

  1. VІІ. Попередній діагноз
  2. Алгоритм встановлення діагнозу ЮА
  3. Аналіз і діагноз стану системи адміністративного управління організації
  4. Встановити діагноз, призначити лікування.
  5. Диференційний діагноз
  6. Диференційний діагноз
  7. ДИФЕРЕНЦІЙНИЙ ДІАГНОЗ ОКРЕМИХ ФОРМ ОЖИРІННЯ
  8. Диференційний діагноз.
  9. ДІАГНОЗ
  10. Діагноз згідно з листком непрацездатності або довідкою.
  11. Поняття про організаційний аналіз та діагноз




Переглядів: 422

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ФАЗИ ПРОЦЕСУ КОНСУЛЬТУВАННЯ | Четверта фаза консалтингу строго перевіряє правильність виконання пропозицій, підготовлених консультантом у співробітництві з клієнтом.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.