Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Програма самостійної підготовки до практичного заняття

1. Базовий рівень підготовки.

Назва попередніх дисциплін Необхідні навики
1.Нормальна анатомія Описувати будову нирок і сечовивідної системи й уміти зобразити її схематично
2. Гістологія й ембріологія Демонструвати особливості ембріологічної будови нирок у дітей
3. Патологічна анатомія Визначити морфологічні зміни в тканинах нирок при пієлонефриті
4. Нормальна фізіологія Визначити загальні механізми основних функцій нирок
5. Патологічна фізіологія Визначити компенсаторні механізми сечової системи при запальних процесах
6. Біохімія Визначати й інтерпретувати основні біохімічні показники функціонального стану нирок
7. Пропедевтика педіатрії - Аналізувати анатомо-фізіологічні особливості сечовидільної системи в дітей залежно від віку і їхнє клінічне значення. - Пояснювати особливості ембріогенезу сечовидільної системи в дітей на походження вроджених аномалій розвитку нирок і сечоводів. - Зібрати анамнез у хворої дитини або його батьків з виділенням скарг екстраренального й ренального походження. - Проводити об'єктивне обстеження сечовидільної системи. - Трактувати зміни показників лабораторних методів дослідження (загального аналізу сечі, аналізу сечі за Нечипоренком, аналізу сечі за Зимницьким, аналізу сечі на бактеріурію в дітей різного віку, загального аналізу крові, біохімічного аналізу крові).  
8. Фармакологія Пояснити принцип призначення антибактеріальних препаратів і уросептиків виходячи з особливостей дитячого віку, їх нефротоксичності, антибіотикорезистентності.
9. Мікробіологія й вірусологія Враховувати при виборі антимікробного препарату особливості циклу розвитку й розмноження збудників, мікробіоциноз кишечника.

2. Оволодіння представленим у методичній вказівці учбовим матеріалом, що містить мінімальний базовий рівень знань, необхідний для засвоєння теми.

3. Робота з рекомендованою літературою за темою заняття.

4. Ознайомлення з методикою виконання визначених практичних навичок.

5. Самоконтроль отриманих знань за допомогою контрольних питань до заняття, розв’язування ситуаційних завдань та тестового контролю.

 


Читайте також:

  1. DEVICE - Визначити пристрій для якого компілюється програма
  2. II. Навчальні цілі заняття
  3. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  4. II. ПРОГРАМА КУРСУ
  5. II. РОБОЧА ПРОГРАМА
  6. III. GPSS — програма імітаційної моделі ЕОМ
  7. III. Підсумок ЗАНЯТТЯ
  8. III. Програма
  9. III. Програма
  10. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  11. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  12. IV. Підсумок ЗАНЯТТЯ




Переглядів: 361

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Конкретна мета самостійної підготовки до практичного заняття | Практичні навички.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.