Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ЗМІСТ КУРСОВОГО ПРОЕКТУВАННЯ

У розрахунково-пояснювальній записці повинні бути відображені усі етапи виконання курсового проекту, приведені необхідні розрахунки, опис електричних схем, обладнання. Приведені принципові електричні схеми, кінематичні схеми, опис їх принципу дії. Для пояснення окремих розрахунків у записці містять опис розрахункового вузлу, його характеристики. Проводять аналіз існуючих конструкцій. Необхідно зробити повний опис того чи іншого приладу, вказати вимоги до експлуатації та навести класифікацію.

Розроблено два види технічного завдання для виконання курсового проекту в залежності від знань студентів і відповідно оцінки

В додатку Б приведений приклад завдання, який передбачає можливість отримати оцінку “12”. В додатку В приведений приклад завдання, який передбачає можливість отримати оцінку “6”.

 


5 РОЗРАХУНКОВО-ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

Розрахунково-пояснювальна записка повинна мати обсяг не менше 30-40 сторінок.

У вступі вказується актуальність взятої теми. Висновок включає в себе підсумки зробленої роботи, коротко переглядаються розділи та пункти в пояснювальній записці та графічній частині проекту.

В розділі «Література» подають перелік усіх використаних джерел, яку використовували при написанні курсового проекту. Літературу розміщуютьу порядку виникнення посилань в тексті пояснювальної записки, нумеруючи джерела арабськими цифрами. При посиланні в тексті на джерело, його порядковий номер вказують в квадратних дужках, наприклад [15].

В пунктіПРИЗНАЧЕННЯ, БУДОВА ТА ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРИЛАДУрозглядається призначення, області використання приладу наводяться технічні характеристики. Технічна характеристика наводиться у вигляді таблиці, в якій вказуються основні електричні параметри, габаритні розміри, рівень звукової потужності, маса та інші характеристики.

В пункті Класифікація приводиться класифікація приладу в залежності від принципу роботи, методів підключення та інших параметрів.

В пункті АНАЛІЗ РОБОТИ СТРУКТУРНОЇ СХЕМИ ПРИЛАДУ наводиться структурна схема і по ній розглядається принцип роботи. Структурна схема виноситься і в графічну частину.

В пункті АНАЛІЗ РОБОТИЕЛЕКТРИЧНОЇ ПРИНЦИПОВОЇСХЕМИ ПРИЛАДУ за принциповою схемою описується принцип роботи: проходження сигналу, призначення та роботу окремо взятих елементів схеми.

В пункті ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ ПРИЛАДУ необхідно розглянути операції по профілактичному обслуговуванню конкретного приладу та зробити розрахунки показників технічного обслуговування та показників надійності приладу.

В пункті ОПИС ОСНОВНИХ ПРИЧИН ВИХОДУ З ЛАДУ ПРИЛАДУ розглянути основні причини, через які виходить з ладу прилад.

В пункті ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ ПОШУКУ ТА УСУНЕННЯ НЕСПРАВНОСТЕЙ розглядаються всі можливі причини несправностей та способи їх усунення.

В пункті ІНСТРУМЕНТИ, ПРИСТРОЇ ТА ОБЛАДНАННЯ,ЩО ВИКОРИСТОВУЄТЬСЯ ПРИ РЕМОНТІ ТА ТЕХНІЧНОМУ ОБСЛУГОВУВАННІ ПРИЛАДУ перераховується весь інструмент, описується призначення та принцип роботи, наводяться технічні характеристики приладів.

 

 


6 РОЗРАХУНКОВА ЧАСТИНА

 

6.1 Розрахунок показників ТО пристрою

Надійність - властивість об'єкту зберігати в часі і встановлених межах значення всіх параметрів, які характеризують здатність виконувати необхідні функції в заданих режимах і умов використання, технічного обслуговування, зберігання і транспортування.

Надійність апаратури має визначатися надійністю та кількістю використаних в ній елементів. Тобто, надійність являє собою один з основних параметрів приладу; апаратура, що проектується повинна оцінюватися наряду з іншими параметрами та на основі розрахунків робити виводи правильності обраної схеми та конструкції виробу. На етапі проектування, коли ще точно не виявлені режими роботи схеми, проводять орієнтовний розрахунок, при якому задаються орієнтовними даними, які визначають умови праці.

Позначення:

N— кількість справно працюючих об'єктів;

п — кількістьоб'єктів, що відмовили.

Розглядатимемо статистичні, а не вірогідності, визначення, як більш ілюстративні.

Приклад: проведемо спостереження за роботою 18 об'єктів, яке представлено в таблиці 2.

 

Таблиця 2 - Вихідні дані розрахунків на надійність

Момент часу Число справно працюючих об'єктів Число об'єктів, що відмовили
t=0 (початок спостережень) N(0)=28 n(0)=0
t1 N(t1)= 18 n(t1)=10
t2 N(t2)=16 n(t2)=12

 

Проведемо розрахунок по діям:

1) визначимо вірогідність безвідмовної роботи об'єкту в інтервалі часу (0, t1), тобто вірогідність того, що час роботи об'єкту повністю виявиться більше заданого часу роботи t1 за формулою (5.1):

 

(5.1)

 

де Nкількість справно працюючих об'єктів.

 

2) визначимо вірогідність безвідмовної роботи об'єкту в інтервалі (t1, t2) за умови його безвідмовної роботи до моменту часу t1, тобто вірогідність того, що час роботи об'єкту повністю виявиться більше часу t2 за формулою (5.2):

 

, (5.2)

 

.

 

3) визначимо вірогідність відмови об'єкту в інтервалі часу (0, t1), тобто вірогідність того, що час роботи об'єкту повністю виявиться менше t1 за формулами (5.3):

 

 

.

4) визначимо вірогідність відмови об'єкту в інтервалі часу (t1; t2) за умови, що до часу t1 робота була безвідмовною, тобто вірогідність події, яка полягає в тому, що час роботи об'єкту повністю менше часу за умови справної роботи до моменту часу t1 за формулами (5.4):

або , (5.4)

 

.

5) визначимо густину розподілу відмов об'єкту в інтервалі - відношення числа відмов в інтервалі t2 до добутку числа справних об'єктів на початку спостереження N(0) на тривалість інтервалу спостереження за формулою (5.5). Фізичне значення густини – це вірогідність відмови в достатньо малу одиницю часу.

, (5.5)

 

.

 

6) визначимо інтенсивність відмов об'єкту – відношення числа відмов в інтервалі часу t2 до добутку числа справних об'єктів у момент часу t1 на тривалість інтервалу спостереження за формулою (5.6). Інтенсивність відмов – це умовна густина вірогідності виникнення відмови. Інтенсивність – це вірогідність виникнення відмови в одиницю часу за умови, що до цього відмова не виникла.

 

, (5.6)

 

 


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  3. II. Короткий зміст
  4. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  5. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  6. IV. Зміст навчання
  7. IV. Зміст навчання
  8. IV. Зміст навчання
  9. IV. Зміст навчання
  10. IV. Зміст навчання
  11. IV. Зміст навчання
  12. IV. Зміст навчання




Переглядів: 573

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ КУРСОВОГО ПРОЕКТУ | Розрахунок показників надійності пристрою

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.