Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема 1. Управління персоналом у системі менеджменту організацій

Теоретичні питання для самостійного опрацювання

1.Роль та значення управління персоналом як науки.

2.Людина як суб'єкт і об'єкт управління персоналом.

3.Орієнтація персоналу на корпоративну культуру.

4.Особливості та роль персоналу в досягненні конкурентоспроможності сучасних організацій.

5.Проблеми та тенденції у кадровому менеджменті успішних компаній.

6.Етапи історичного розвитку управління персоналом.

7.Особливості управління персоналом у закордонних компаніях: можливості використання досвіду.

Практичні завдання для самостійного опрацювання

Практичне завдання 1

Розкрийте взаємозв’язок курсу «Управл1ння персоналом» з дисциплінами, що вивчалися Вами у попередніх навчальних семестрах. Визначте роль та місце дисципліни у підготовці майбутніх спеціалістів.. Які навички з управління персоналом повинні бути притаманні менеджерам, що працюють в умовах ринкової економіки?

Практичне завдання 2

Проаналізуйте функції кадрових служб, що працюють за старими технологіями
(табл. 1), i наведіть перелік функцій, які необхідні для роботи кадрових служб в умовах ринкової економіки (що працюють за новими технологіями).

Таблиця 1

Порівняльний аналіз функцій кадрових служб, що працюють за старими і новими технологіями

№. п/п Функції кадрових служб, що працюють за старими технологами Функції кадрових служб, що працюють за новими :технологіями
Ведення особистих карток, трудових книжок працівників підприємства  
Документальне оформлення наймання, переміщення, звільнення, заохочення i т. д. працівників (підготовка наказів)  
Ознайомлення персоналу з наказами з особового складу  
Оформлення довідок  
Ведення карток на військовозобов’язаних  
б Листування з райвійськкоматом  
Складання звітів  
Оформлення пенсій  
Оформлення документів для призначення допомоги дітям  
Складання опису справ, ведення архіву справ  
Перепідготовка наказ1в про стимулювання i стягнення  

Продовж. табл. 1

Оформлення лист1в з тимчасової непрацездатності  
Ведення табельного обліку  
Ведення особових справ робітників  
Організація підвищення кваліфікації  
Консультування робітників  
Листування зі сторонніми організа-ціями, кадровими агентствами i т. д.  

Читайте також:

  1. C. 3. Структурна побудова управління організаціями.
  2. CMM: зрілість організацій і процесів
  3. D – моделювання в графічній системі КОМПАС
  4. ERP і управління можливостями бізнесу
  5. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  6. I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
  7. II. Організаційний момент.
  8. III. КОНТРОЛЬ і УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМУВАННЯМ
  9. ISO9000. Як працює система управління якістю
  10. IV. КЕРІВНИЦТВО, КОНТРОЛЬ І НАДАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ПРАКТИКАНТАМ.
  11. Oracle Управління преміальними
  12. Qорганізаційне середовище, в якому виконується робота




Переглядів: 792

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Змістовий модуль 1. Основи управління персоналом організації | Практичне завдання 3

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.