1. Учасники розподіляються по парах і протягом 5 хвилин обмінюються думками про особисті цінності співіснування в сім'ї, колективі, життєве кредо, яке допомагає досягати різких цілей, що вважає неприйнятним в інших людях у спільній діяльності, їх поведінці. Завдання кожного учасника виявити систему цінностей учасника (напарника) і презентувати інформацію протягом однієї хвилини.
Приклад
Корпоративні цінності холдингової компанії
· Віра в себе і свої можливості.
· Відповідальність за справу.
· Ініціативність і творчий підхід.
· Вміння працювати в команді.
2.Далі пари учасників об'єднуються у підгрупи по 6-8 осіб і формулюють систему корпоративних цінностей, яка є важливою для ефективного управління персоналом для конкретного підприємства. (Умови щодо виду діяльності підприємства, його розміру, стадії розвитку, загального стану успішності може бути визначено викладачем на окремих картках або визначено студентами у підгрупах самостійно).
3.Кожна підгрупа працює 10-15 хвилин. Сформульована «Азбука цінностей» визначеного підприємства не повинна бути громіздкою, (оптимально від 5 до 7-10 пунктів). Оригінальне оформлення заохочується.
4.Результати роботи підгруп заносяться на дошку і послідовно презентуються представниками підгруп з необхідними коментарями протягом 5-7 хвилин.
Завершення
Узагальнюючий виступ викладача - 5 хвилин. Може виникнути дискусія щодо того, наскільки спільні та відмінні цінності для персоналу у підгрупах і учасників зокрема, як вплинули особисті цінності учасників на виконання завдання у спільній груповій роботі.