Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Ситуація 1.

У відділ прийшов молодий спеціаліст, який з відзнакою закінчив вищий навчальний заклад і на той час уже був одруженим. Керівництво пообіцяло його забезпечити житлом і призначило оклад на рівні заробітної плати співробітників, які не мають вищої освіти, але які володіють великим практичним досвідом. Працівники зустріли молодого спеціаліста негативно і не тільки не допомагають, а іноді навіть заважають його адаптації до роботи.

Питання.Як би Ви вчинили в даній ситуації? Поясніть свою можливу поведінку. Визначте, як керівник, причини, функції та вид конфлікту за характерними ознаками.

 

Ситуація 2.

Ви – начальник відділу, де існує напружена ситуація, зриваються терміни виконання робіт. Не вистачає співробітників. Під час відрядження, Ви випадково зустрічаєте свою підлеглу – молоду жінку, яка вже два тижні знаходиться на лікарняному. Але Ви знаходите її цілком здоровою. Вона когось з нетерпінням зустрічає в аеропорту.

Питання.Як би Ви вчинили в даній ситуації? Поясніть свою можливу поведінку. Визначте, як керівник, причини, функції та вид конфлікту за характерними ознаками.

Ситуація 3.

Одна співробітниця висловлює іншій претензії з приводу чисельних помилок в роботі, що часто повторюються. Остання сприймає їх як образу. Між ними виникає конфлікт.

Питання.Як би Ви вчинили в даній ситуації? Поясніть свою можливу поведінку. Визначте, як керівник, причини, функції та вид конфлікту за характерними ознаками.

 

Ситуація 4.

Керівник прийняв на роботу фахівця, який повинен працювати в підпорядкуванні у його заступника. Прийом на роботу не був погоджений із заступником. Незабаром з’ясувалось що новий працівник не здатний виконувати, свої обов’язки. Заступник службовою запискою повідомляє про це керівникові.

Питання.Як би Ви вчинили в даній ситуації? Поясніть свою можливу поведінку. Визначте, як керівник, причини, функції та вид конфлікту за характерними ознаками.

 

Ситуація 5.

У відповідь на критику з боку підлеглого, що прозвучала на службовій нараді, начальник почав чіплятися до нього по дрібницях і посилив контроль за його службовою діяльністю.

Питання.Як би Ви вчинили в даній ситуації? Поясніть свою можливу поведінку. Визначте, як керівник, причини, функції та вид конфлікту за характерними ознаками.

Методика виконання.

Джерело: Менеджмент персоналу. Практикум: [навч. посіб.] / О. І. Сердюк, Т. О. Сазонова, О. В. Мирна, В. О. Осташова, І. М. Шупта; за ред. О. І. Сердюк. – Полтава : ПДАА, 2012. – 344 с. – C. 59-61.

 


Читайте також:

  1. V. Вимоги безпеки в аварійних ситуаціях
  2. V. Вимоги безпеки в аварійних ситуаціях
  3. V. Вимоги безпеки в екстремальних ситуаціях
  4. Безпека в надзвичайних ситуаціях
  5. БЖД у надзвичайних ситуаціях.
  6. Вимоги безпеки в аварійних ситуаціях
  7. Вимоги безпеки в екстремальних ситуаціях
  8. ВИМОГИ БЕЗПЕКИ В ЕКСТРЕМАЛЬНИХ СИТУАЦІЯХ
  9. ВИМОГИ ДО ЗМІСТУ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ВИКОНАННЯ РОЗДІЛУ «ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ» У ДИПЛОМНИХ ПРОЕКТАХ (РОБОТАХ)
  10. Втома породжує у працівника стан, який призводить до помилок в роботі, небезпечним ситуаціям і нещасним випадкам.
  11. Головні визначення – безпека, загроза, небезпека, надзвичайна ситуація, ризик.
  12. Головні визначення – безпека, загроза, небезпека, надзвичайна ситуація, ризик.




Переглядів: 530

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Практичне завдання 3. Практична вправа «Згуртованість групи» | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.