Студопедия
Контакти
 


Тлумачний словник

Реклама: Настойка восковой моли




Технічне обслуговування коробки передач

Основні несправності зчеплення

Таблиця 14. 1. Основні несправності зчеплення, причини і способи усунення.

 

Несправність Причини Способи усунення
Підвищений шум при включенні зчеплення Перекос між веденим диском і маховиком, який викликається зміщенням маточини диска відносно фрикційних кілець. Поломка чи втрата пружності пружин демпфера веденого диска. Недостатній вільний хід педалі зчеплення. Поломка, втрата пружності чи зіскакування відтяжної пружини вилки виключення зчеплення. Перевірити індикатором торцеве биття (не більше 1,30 мм).   Замінити ведений диск.   Відрегулювати.   Замінити пружину чи закріпити її.
Підвищений шум при виключенні зчеплення Спрацювання, пошкодження чи недостатнє мащення підшипника виключення зчеплення. Поломка, втрата пружності чи зіскакування відтяжної пружини вилки виключення зчеплення. Недопустимий зазор в шліцьовому з’єднанні маточини веденого диска і ведучого вала коробки передач, що викликає стук. Замінити підшипник в зборі.     Замінити пружину чи закріпити її.     Замінити деталі із зношеними чи змятими шліцами.  
Зчеплення “ буксує” (неповне включення) Відсутність вільного ходу педалі зчеплення. Неповне повернення педалі зчеплення у вихідне положення при втраті пружності відтяжної пружини. Пошкодження чи заїдання механізму виключення. Спрацювання чи пригоряння накладок веденого диска. Відрегулювати вільний хід. Замінити пружину.     Змастити місця заїдань. Замінити накладки.  
    Ривки при роботі зчеплення Замаслювання маховика, натискного диска і накладок веденого диска.   Послаблення накладок веденого диска внаслідок нещільності клепання. Туге ковзання маточини веденого диска на шліцах первинного вала коробки передач. Глибокі тріщини чи пошкодження натискного диска. Порушення паралельності поверхні тертя веденого диска. Заїдання в механізмі приводу виключення зчеплення.   Заїдання троса внаслідок обриву ниток. Промити маховик і натискний диск, замінити накладки веденого диска. Замінити несправні заклепки.   Зашліфувати на шліцах нерівності чи замінити пошкоджені деталі. Замінити кожух з натискним диском зчеплення в зборі. Замінити деформовані деталі. Замінити накладки і перевірити відсутність пошкодження веденого диска, натискного диска і маховика. Замінити пошкоджений трос.

Після перших 5000 км пробігу, а дальше через кожні 60000 км чи через 4 роки експлуатації замінити оливу в картері коробки передач і головній передачі.



Интернет реклама УБС

Рис. 14. 2. Механізм переключення передач:

1- пробка маслозаливного отвору; 3 – пробка маслозливного отвору.

 

Олива зливається через нижній зливний отвір, який закривається пробкою 3 (рис. 14. 2.), а заливається через верхній отвір, який закривається пробкою 1. Замінювати оливу потрібно на гарячому двигуні. Перед відкручуванням пробки очистити від бруду і пилу.

В картер заливається 2,2 л оливи. Рівень оливи повинен бути по нижній кромці заливного отвору 1.

Через кожні 15000 км пробігу чи щорічно перевірити рівень оливи в картері коробки передач і головній передачі, при необхідності долити.

Перевірити герметичність з’єднань і стан захисного чохла і манжети. Перевірити і очистити сапун вентиляції картера. Забруднення сапуна може привести до підвищення тиску в картері і, як наслідок, витікання оливи через ущільнення.

Перевірити кріплення механізму і приводу керування коробкою передач, стан гумових деталей: чохла, сайлент – блоків і муфти.

Якщо в процесі експлуатації спостерігається затруднення при переключенні передач, в першу чергу перевірити правильність регулювання приводу керування коробкою передач. Регулювання виконують вдвох, встановивши автомобіль на оглядову яму чи на підйомник. Регулювання виконується в такій послідовності:

· встановити важіль переключення передач в нейтральне положення, а другий виконавець повинен (під автомобілем) послабити гайку болта 30 кріплення хомута (рис. 14. 3.)

Рис. 14. 3. Механізм керування переключенням передач:

4 – важіль керування; 18 – пружина; 30 – болт кріплення хомута; 32 - повзун

· перевести важіль 4 переключення передач вправо на лінію включення заднього ходу і п’ятої передачі до упору, подолавши зусилля пружини 18 і перемістивши його вперед до упору; притримувати його в цьому положенні;

· потім знизу (під автомобілем) ключем, надітим на лиску повзуна коробки передач 32, повернути повзун за годинниковою стрілкою до відказу, встановити його тільки на лінію включення п’ятої передачі і заднього ходу. В такому положенні затягнути гайку болта 30 із зусиллям 17,6...21,6

Н ×м ( 1,8...2,2 кгс × м);

· відпустити важіль, перевірити чіткість, легкість і повноту включення передач.

 


Читайте також:

  1. АГЕНТ З ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ АВІАПЕРЕВЕЗЕНЬ
  2. Аконність залишення засуджених у слідчому ізоляторі для роботи з господарського обслуговування.
  3. Активний опір ліній електропередачі
  4. Алгоритм моделювання систем масового обслуговування
  5. Аналіз технічного рівня підприємств побутового обслуговування.
  6. Багатоканальні системи масового обслуговування
  7. БАГАТОКАНАЛЬНІ СИСТЕМИ ПЕРЕДАЧІ ІНФОРМАЦІЇ
  8. Безоплатна передача земельних ділянок у власність громадян
  9. Безпека під час обслуговування і ремонту автомобілей.
  10. В обох випадках основним розрахунковим рівнянням є рівняння теплопередачі і теплового балансу
  11. Види і періодичність технічного обслуговування автомобіля
  12. Види приміщень для обслуговування споживачів, їх характеристика

Загрузка...



<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЗАЗ – 1102 | Основні несправності коробки передач

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:


 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.