МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Скалярний добуток векторів
2.2.7. Дано розвинення векторів ,які є сторонами трикутника АВС , за двома взаємно перпендикулярними ортами. Обчислити довжину медіани і висоти .
2.2.8 Визначити при якому значенні a вектори `а та` взаємно перпендикулярні.
Перевірити перпендикулярність векторів ` і .
2.2.9 Знайти роботу, яку виконує сила `f , рухаючись прямолінійно із точки А в точку В. 1. `f = ( 3, -2, 6 ), А ( 2, -6, -1 ), В ( -3,-5, 2 ) 2. `f = ( -2, 7, -1), А ( -4, 4, 3 ), В ( 2, 5, -4 ) 3. `f = ( 5, -6, -1), А ( -3, 3, -2), В ( 1, 5 , 3) 4. `f = ( -3, 7, -2), А ( -8,-1, 5), В (-1, 2 , 3) 5. `f = ( 8, -3, 7), А ( -2, -5, 7), В ( 3, 2, 5) 6. `f = ( -2, -3, 7 ), А ( -15, 8, 4 ), В ( -7, 3, 5 ) 7. `f = ( 1,-5, -2 ), А ( -10, -2, 2), В ( 2, 1, -3) 8. `f = ( 4, 5, -1 ), А ( 2, -1, -3), В ( -1, 2, -8) 9. `f = ( 7, 5, -4), А ( 7, 5, -1), В ( 5, 8, -3) 10. `f = ( -2, 5, -3), А ( -8, 1, 3), В ( -1, 7, 5) 11. `f = ( 3, -4, 2 ), А ( -5, 2, 8), В ( 2,3, 5 ) 12. `f = ( -3, 5, -2), А ( -5, -4, 12), В ( 3, -6, -11 ) 13. `f = ( -4,-3, 7 ), А ( 2, 8, -3), В ( 8, -9, -5) 14. `f = ( 3, 2, 13), А ( 7, -6, 6), В ( 5, -9, 8) 15. `f = ( -7, -11, 5), А ( -8, 4, -3), В ( -5, 3, 2) 16. `f = ( -12, 13, -2) А ( 8, -7, -2), В (9, -5, -3 ) 17. `f = ( -9, 5, -4), А ( -3, 8, 2), В ( -7, 5, 3) 18. `f = ( -6, 5, -4), А ( 6, 3, -2), В ( -7, -5, 3) 19. `f = ( -3, -5, 1), А ( 5, 2, 3), В ( 10, -5, 2) 20. `f = ( 11, -3, -4), А ( -10, 2, 6), В ( -13, 3, -8) 21. `f = ( -8, 7, 1), А ( 8, -2, -3), В ( 5, -3, 1) 22. `f = ( 15, -6, 1), А ( 4, -3, -5), В ( 3, -8, 2) 23. `f = ( 5, -4, -7), А ( -4, -3, 10), В ( 2, 4, 7) 24. `f = ( -4, -3, -1), А ( 4, -3, -1), В ( -5, 2, -4) 25. `f = ( 3, -2, 5), А ( -10, -3, -1), В ( 7, 5, -3) 26. `f = ( -5, 3, -7 ), А ( -4, -9, 3), В ( 3, -5, -4) 27. `f = ( 2, 7, -3 ), А ( 6, -11, 4), В ( -7, -3, 5) 28. `f = ( -5, -13, 3), А ( 5, 7, -2), В ( 8, 3, -5) 29. `f = ( 7, -4, 1), А ( -5, -3, 2), В ( 3, 2, -5) 30. `f = ( 12, -7, -2), А ( -8, -1, 2), В ( -5, 3, -9)
2.2.10 Знайти вектор `m, коли відомо, що він колінеарний до вектора і задовольняє умові 1.. = ( 5,-1 ,7 ), с = 150 2. = ( 2,-3 ,4 ), с = -58 3. = ( 4, 2,-1 ), с = 42 4. = ( 3, 2,-2 ), с = -34 5. = ( -6, 1,-3 ), с = 92 6. = ( 1, -4, 6), с = -106 7. = ( 2, -2, 7 ), с = 114 8. = ( -3, -4, 2 ), с = -58 9. = ( 1, 7, -2), с = 108 10. = ( 2, -6, 1), с = -82 11. = ( 1, -3, -5 ), с = 70 12. = ( -4, 2, -3), с = -58 13. = ( 7, -2, 4 ), с = 138 14. = ( -5, 1, -3), с = -70 15. = ( 2, -3, -2), с = 34 Знайти координати вектора `с, колінеарного до вектора `а, причому вектор `с утворює гострий кут з віссю Ох, а модуль вектора `с відомий.
2.2.11 Обчислити площу паралелограму, побудованого на векторах `m та `n і знайти скалярний добуток .
2.2.12 Дано вектори `а та` В) добуток синусів і косинусів.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|